Guest

Første udkast til tattoo

23 indlæg i dette emne

Nu har jeg fået lavet et lille udkast til den tatovering, jeg skal have lavet i uge 8. Jeg ved godt der er længe til, men jeg kan godt lide at sidde og nørkle lidt med det. Nu er det her første udkast, og jeg kan ikke lige finde ud af at sætte det sådan helt ordenligt, pænt sammen, men har prøvet lidt, så man kan se hvordan det skal stå.

Selve tatoveringen skal sidde på hoften, hvor den også let kan skjules. Er meget imod tatoveringer man kan se. Ved ikke rigtig hvorfor.

Sommerfuglen skal med, fordi jeg syntes den er smuk og så symboliserer den at man skal turde forlade sin puppe og flyve ud i verden og opleve den.

"One love" har overhovedet intet med Bob Marley at gøre. Jeg har bare altid syntes der var noget smukt i de to ord. Hvorfor kan jeg ikke forklare jer.

Hvad syntes I?

post-2846-043581000 1317216642_thumb.jpg

Del dette indlæg

Jeg synes nok at den ville være flottere, hvis det kun var sommerfuglen, men nu har ordene heller ikke betydning for mig. :) Sommerfuglen synes jeg er rigtig flot, er lidt en sucker for at den er helt symmetrisk :)

Hvor på kroppen skal den være?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes nok at den ville være flottere, hvis det kun var sommerfuglen, men nu har ordene heller ikke betydning for mig. :) Sommerfuglen synes jeg er rigtig flot, er lidt en sucker for at den er helt symmetrisk :)

Hvor på kroppen skal den være?

Jeg vil rigtig gerne have den nede på hoften.

Sommerfuglen er jeg også helt vild med. Syntes den er så fed - enkel og stilfuld. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne have den nede på hoften.

Sommerfuglen er jeg også helt vild med. Syntes den er så fed - enkel og stilfuld. :)

Præcis :) Har du selv tegnet den eller?

Er det så meningen at vingerne skal være hvide eller hudfarvede? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Præcis :) Har du selv tegnet den eller?

Er det så meningen at vingerne skal være hvide eller hudfarvede? :)

Nej, det har jeg ikke. Er ikke den bedste til at tegne, så jeg har fundet en, jeg virkelig godt kunne lide på google og så leget lidt med den. :blush

Jeg vil ikke have den i farve overhovedet, så de bliver bare hudfarvede ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror sommerfuglen er pænest hvis du får farverne med..

Jeg synes den bliver meget lang i det, og tænker det ville være pænere hvis skriften faktisk kom op og "var en del" af det nederste af sommerfuglen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror sommerfuglen er pænest hvis du får farverne med..

Jeg synes den bliver meget lang i det, og tænker det ville være pænere hvis skriften faktisk kom op og "var en del" af det nederste af sommerfuglen..

Det kommer den også til. Jeg kunne bare ikke få den længere op på billedet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er så flot den sommerfugl. Jeg har en veninde som har den på ryggen, med det lilla i...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke vild med den, men nu bryder jeg mig generelt bare ikke om sommerfugle. Og så synes jeg sommerfulge tattoos er aaaalt for udbredt - har aldrig rigtig forstået fascinationen..

Men jeg synes måden vingerne er tegnet på er rigtig fin. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har selv sommerfugle tattoveringer så der elsker jeg det. Forstår ikke hvorfor man vil have en tatto for at skjule men det er jo min holdning.

Synes sommerfuglen er rigtig sød, vil helt klart anbefale at få den i farver.

Med hensyn til skriften synes jeg den er lidt for tung til den fine sommerfugl, en god tattovør kan nemt give sin mening og lave en skrift der passer bedre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har selv sommerfugle tattoveringer så der elsker jeg det. Forstår ikke hvorfor man vil have en tatto for at skjule men det er jo min holdning.

Synes sommerfuglen er rigtig sød, vil helt klart anbefale at få den i farver.

Med hensyn til skriften synes jeg den er lidt for tung til den fine sommerfugl, en god tattovør kan nemt give sin mening og lave en skrift der passer bedre.

Jeg vil gerne vise den frem også, men jeg er datter af nogle forældre, der er rimelig konservative på det punkt. Jeg ved godt at jeg bare burde skide hul i hvad de mener, men jeg føler ikke lige for at de skal se den, som det første.

Og så syntes jeg bare den sidder perfekt på hoften.

Jeg tænker bare på om farverne måske falmer lidt med tiden. Derfor ville jeg jo egentlig bare have den i sort. Men kan da være jeg skal genoverveje det med farverne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke vild med den, men nu bryder jeg mig generelt bare ikke om sommerfugle. Og så synes jeg sommerfulge tattoos er aaaalt for udbredt - har aldrig rigtig forstået fascinationen..

Men jeg synes måden vingerne er tegnet på er rigtig fin. :)

For mig er sommerfuglen den jeg allerhelst vil have. Jeg vil rigtig gerne have at en tattoo skal symbolisere noget af mig selv, og idét at sommerfuglen betyder at man skal turde forlade sin puppe og flyve ud i verden og opleve den. Jeg blev mobbet meget, da jeg var yngre og havde absolut ingen selvtillid. En dag gjorde jeg noget, der var meget grænseoverskridende for mig selv, da jeg tilmeldte mig et teaterstykke. Bare et halvt år senere stod jeg og sang, dansede og lavede drama overfor næsten 1700 mennesker. Derfor syntes jeg at sommerfuglen symboliserer noget af mig. Jeg turde vise verden at jeg også kunne noget - jeg forlod min puppe og fløj ud i verden. Håber ikke det blev alt for pladret? ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er så flot den sommerfugl. Jeg har en veninde som har den på ryggen, med det lilla i...

Ej, hvor fedt. Ved bare ikke rigtig om jeg tør få den lavet med farver i. Er bange for at de falmer ret hurtigt.. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må man spørge om hvem du skal have lavet din tattoo hos ? :)

Er selv "lettere" tattoveret.. Hehe kan rigtig godt lide din sommerfugl.. Og er også rigtig glad for tekster.. Har selv en stor en på læggen hvor jeg har fået skrevet lidt.. også nogle mindre med skrift..

Go for it... :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må man spørge om hvem du skal have lavet din tattoo hos ? :)

Er selv "lettere" tattoveret.. Hehe kan rigtig godt lide din sommerfugl.. Og er også rigtig glad for tekster.. Har selv en stor en på læggen hvor jeg har fået skrevet lidt.. også nogle mindre med skrift..

Go for it... :D

Jeg skal have den lavet hos Tattooszabi i Špindlerŭv Mlýn i Czech Republic. Har et par veninder, der har fået lavet den der, og de er yderst tilfredse. Så jeg tøver ikke et eneste sekund. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er fint de er tilfredse.. men hvad gør de når den skal fyldes?

Mine tatoveringer blev fyldt, efter cirka 6 måneder af min tatovør, hvor han også lige gik dem efter - for at høre om jeg var tilfreds med resultatet.. jeg ville ALDRIG få den lavet et sted, hvor der ikke var mulighed for at få den rettet til og fyldt op.. Det handler ikke om hvor god tatovøren er, men det er simpelthen svært at være sikker på man får ramt alle steder, når først der er blæk og blod ;)

Jeg har en tatovering med rød i.. Det er ikke meget, nok lidt mindre end det der er i denne sommerfugl.. Mit er dog rødt.

det koster mig omkring 300 kr at få farven genopffrisket - men nu efter 6 år, er den stadigvæk samme farve som da jeg fik den lavet - og den sidder på skulderen, og bh stoppen "gnider" og slider på den, plus den er fremme i "sol og vind" - så den er ret udsat..

Så jeg ville ALDRIG vælge farven fra, for at "spare" på at man hver 10-15 år, skulle ofre under 1000kr på at få den farvet op..

Den sorte farve falmer i øvrigt også, og skal også farves op :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have den lavet hos Tattooszabi i Špindlerŭv Mlýn i Czech Republic. Har et par veninder, der har fået lavet den der, og de er yderst tilfredse. Så jeg tøver ikke et eneste sekund. :)

Dejligt de er tilfredse.. Men som banshee siger så er det ikke så let at få den tegnet op.. Flere af mine er blevet tegnetop, specielt den på min finger, tog ikke så godt i mod farve på min venstre overarm som jeg gør andre steder, også er læggen også lige blevet tegnet op en enkel gang...

Self kan du betale dig til at få den tegnet op herhjemme, men det er ikke alle der vil "rode" ved andres tatoveringer.. Bare så du ved det.. Vil ikke afskrække dig eller noget.. Du skal helt klart gøre som du føler :D Bare lige lidt erfaring fra en tattoveret ;) Hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forstår ikke lige hvorfor der bliver spurgt om få den tegnet op. men til dit tvivl om farve vil jeg sige gør det. En lilla er ikke en farve der falder nemt som gul. og på hoften er det jo begrænset hvad af sol den bliver udsat for. JEg har en lyserød på armen og det handler bare om rigtig pleje :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forstår ikke lige hvorfor der bliver spurgt om få den tegnet op. men til dit tvivl om farve vil jeg sige gør det. En lilla er ikke en farve der falder nemt som gul. og på hoften er det jo begrænset hvad af sol den bliver udsat for. JEg har en lyserød på armen og det handler bare om rigtig pleje :)

Fordi når man får lavet en tatovering kan det ske at tattovøren ikke får lagt farve nok i den første gang.. Så kan det ske den skal tegnes op, Det sker faktisk tit at den skal det.. Det er derfor vi fortæller det omkring optegningen.. Det er heller ikke alle der er lige gode til at tage i mod tatoverings farven.. :) Fra min side af var det bare lige for at fortælle det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fordi når man får lavet en tatovering kan det ske at tattovøren ikke får lagt farve nok i den første gang.. Så kan det ske den skal tegnes op, Det sker faktisk tit at den skal det.. Det er derfor vi fortæller det omkring optegningen.. Det er heller ikke alle der er lige gode til at tage i mod tatoverings farven.. :) Fra min side af var det bare lige for at fortælle det :)

Hehe.. behøver nu ikke forklare mig om tattoveringer :D forstod ikke spørgsmålet om hvad hun gør når den skal fyldes.. så tager hun jo til tattovøren igen som alle vi andre gr til tjeck op

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe.. behøver nu ikke forklare mig om tattoveringer :D forstod ikke spørgsmålet om hvad hun gør når den skal fyldes.. så tager hun jo til tattovøren igen som alle vi andre gr til tjeck op

Netop.. men hvis du nu ser hvor tatovøren er henne.. Så kan du måske forstå det :) En ting er at tage til den anden ende af dk for at få en tegnet op igen.. men ligefrem at skulle ud på en længere rejse ;) Det er langt og fyrt for en optegning så..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aaah ja ok. Der var jeg ikke lige så fandes hurtig :D haha sådan kan det jo gå, men hvis du læser hendes emne igennem igen kan d se der er en lille flyve tur i mellem hende og tattovøren haha :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Netop.. men hvis du nu ser hvor tatovøren er henne.. Så kan du måske forstå det :) En ting er at tage til den anden ende af dk for at få en tegnet op igen.. men ligefrem at skulle ud på en længere rejse ;) Det er langt og fyrt for en optegning så..

Aaah ja ok. Der var jeg ikke lige så fandes hurtig :D haha sådan kan det jo gå, men hvis du læser hendes emne igennem igen kan d se der er en lille flyve tur i mellem hende og tattovøren haha :D

I know nu har ser jeg bare stadig intet problem at få sin tatto lavede i udlandet. Har selv en, og har planer om andre fra andre kunster i udlandet, ser intet problem i at flyve for at få en tatto af den rigtig person :) bare min holdning :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER