ki schou

Hjælp til zip program

6 indlæg i dette emne

Jeg skal have lavet en zip fil, da jeg skal maile en meget stor fil.

Men jeg fatter hat, jeg har installeret en gratis version af winzip, men kan simpelthen ikke få møget til at virke.

Er der nogen der ligger inde med et link + en vejledning til, hvordan man laver en zip fil??

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bruger du Windows som styresystem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis du bare vil have filen du skal mailet pakket lidt, kan du højreklikke på filen og vælge "Send til" og derunder kan du vælge "Zip komprimeret mappe" eller noget i den stil(vi kører engelsk Windows herhjemme, så kan ikke helt huske oversættelserne).

Ellers skal du starte Winzip, og vælge at du vil tilføje en fil, så skulle den gerne lave en zip fil ud af det; jeg må blankt erkende at jeg ikke har brugt Winzip i mange år, men svar lige tilbage om det er lykkedes dig, ellers kan jeg hurtigt installere det og lige blive mindet om hvordan det fungerer. :-)

Jaqueline´s Nørd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk det virkede med at højreklikke tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du bare vil have filen du skal mailet pakket lidt, kan du højreklikke på filen og vælge "Send til" og derunder kan du vælge "Zip komprimeret mappe" eller noget i den stil(vi kører engelsk Windows herhjemme, så kan ikke helt huske oversættelserne).

Det var også det jeg ville foreslå... :) Godt du fik svaret stedet for balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER