Oprettet November 2, 2010 Og stemmer hermed for, at det automatisk giver førsteret til at føde også.. :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2010 Og stemmer hermed for, at det automatisk giver førsteret til at føde også.. :lolhit hi hi ja det må give første ret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Jeg hepper på dig! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Jeg hepper på dig! :glad Ih hvor dejligt Som det er ud lige pt. kan det faktisk være det lykkedes, det er jo ikke ligefrem fordi jeg har en masse at "konkurrere" imod :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Øj mand...vi skal starte helt forfra med alle tråde...nå skidt, hvad er barsel ellers til for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Hej :) Synes da lige jeg vil melde mig her.... og se om ikke jeg kan lære at være lidt mere aktiv i stedet for bare at lure med fra sidelinjen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites