Oprettet November 19, 2010 Skal i se det..?? Jeg skal :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 jeps vi skal se det i aften, det er jo ikke finalen for ingenting... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Ja self skal vi se det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Jeg har overhovedet ikke fulgt med, men eftersom jeg har læst mig til, at ham den vildt vildt lækre (og meget meget unge) Mads er med i finalen, så tror jeg jeg tænder for fjernsynet lige NU! :) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 spørger også her, men hvad sker der lige for Christianes hår??? så lidt reklame for programmet, og det er ikke lige mig og synes ikke det klær hende med det hår Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 spørger også her, men hvad sker der lige for Christianes hår??? så lidt reklame for programmet, og det er ikke lige mig og synes ikke det klær hende med det hår hehe nej sad også og tænkte HVAD?!?! Ikke specielt kønt til hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 hehe nej sad også og tænkte HVAD?!?! Ikke specielt kønt til hende jeg tænke hold da op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Syndes at Christianes kjole er rigtig flot. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 jeg sidder også bag skærmen sammen med kæresten (hvis kommentar til christiane var at hun ligner frankensteins brud :o ) men jeg er vild med hendes kjole.. og hepper på Cecilie :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 jeg sidder også bag skærmen sammen med kæresten (hvis kommentar til christiane var at hun ligner frankensteins brud :o ) men jeg er vild med hendes kjole.. og hepper på Cecilie :goodluck Jeg er bare vild med Christiane punktum :) shit jeg syntes hun er smuuuuuuuuuuuuuuuk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Jeg synes også hun er vildt smuk, men er ikke så begejstret for hende som vært... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Er spændt på deres nye dans. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Er her også... :jul8: Jeg hepper på cecile og mads.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Er her også... :jul8: Jeg hepper på cecile og mads.. Velkommen til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Så sidder linda her og tuder over hvad cecile siger til mads.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Syndes at de danse godt, og flot at de også fik 36. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Syndes ikke rigtig jag kan huske at kurt har danse i vild med dans før nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites