Hemmelig11

Lige et par spørgsmål :)

11 indlæg i dette emne

Hej alle :)

Jeg er ny herinde, så vil lige præsenterer mig selv. Jeg er 22 år, bor sammen med min mand på 27 år. Vi blev gift her i august og har nu besluttet os for at begynde PB. Jeg stoppede med p-pillerne her for ca. en måned siden. Min mens kom også som den plejer. Mht min uddannelse skulle vi først rigtig gå igang med projektet her i oktober, men vi har godt nok været sammen uden prævention siden min mens stoppede. Men vi har brugt "udtrækningsmetoden" :)

Nu kommer mit spørgsmål så.

Jeg har siden min ægløsning haft "ondt" nede i underlivet, MEGET ømme/røde brystvorter, træt og meget halsbrand.

Jeg forventer at få mens her d. 5 oktober. Men hvis nu jeg er blevet gravid, ved I så om symptomerne allerede kommer så tidligt eller er det bare min psyke der spiller ind??

Åh, det blev en lang smøre, men håber i forstår mit spørgsmål :)

Del dette indlæg

Det kunne godt lyde som en graviditet, men det er aldrig til at vide med sikkerhed, før man står med en positiv test i hånden. Derfor vil jeg anbefale dig at tage en 5. oktober, hvor du forventer mens. Så skulle du gerne få svar :) Ellers vil jeg ønske held og lykke med projektet og byde dig velkommen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne godt lyde som en graviditet, men det er aldrig til at vide med sikkerhed, før man står med en positiv test i hånden. Derfor vil jeg anbefale dog at tage en 5. oktober, hvor du forventer mens. Så skulle du gerne få svar :) Ellers vil jeg ønske held og lykke med projektet og byde dig velkommen :)

Tusind tak for det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er svært at sige... ind imellem kan kroppen godt spille én et puds :) Så du må vente og tage en test om en uges tid... Men hvis du først forventer mens den 5. oktober, så synes jeg, at der er tidligt at have symptomer.... :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har de symptomer hver gang op til mens, så det behøver ik altid være tegn på graviditet desværre

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget nyt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget nyt?

Altså du tænker på om jeg har testet? - Det har jeg ikke. Venter til d. 5 oktober. Men symptomerne er der stadig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest - velkommen til :bk

Chancen er der jo for at du er gravid :)

Jeg får også mange symptomer hver måned, især den sidste uge op til mens - men det er min krop der spiller mig et puds, fordi jeg så inderligt gerne vil være gravid! :lolhit

Men derfor kan det sagtens være at dine symptomer er gode nok! Kroppen reagere jo forskelligt og nogle hurtigere end andre!

Forresten tillykke med brylluppet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså du tænker på om jeg har testet? - Det har jeg ikke. Venter til d. 5 oktober. Men symptomerne er der stadig.

Okay, det kan jeg godt forstå. Prøver også selv bare at vente :whistling

Havde I et godt bryllup? :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest - velkommen til :bk

Chancen er der jo for at du er gravid :)

Jeg får også mange symptomer hver måned, især den sidste uge op til mens - men det er min krop der spiller mig et puds, fordi jeg så inderligt gerne vil være gravid! :lolhit

Men derfor kan det sagtens være at dine symptomer er gode nok! Kroppen reagere jo forskelligt og nogle hurtigere end andre!

Forresten tillykke med brylluppet!

Tak for svaret :)

Det kan også være at mit det bare er fordi mens er på vej.. Jeg har bare snart haft det sån her i 1½ uge, og det synes jeg jo er lang tid, da jeg først forventer mens om 1 uge..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, det kan jeg godt forstå. Prøver også selv bare at vente :whistling

Havde I et godt bryllup? :7himmel

Det er også super svært at vente... Tog også en test igår, den var negativ og 2 timer efter var den positiv.. Men det er jo ikke til at regne med når der går så lang tid <_<

Ja, tak vi havde et fantastisk brylluppet.. Det var en super fed dag :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER