Oprettet November 19, 2010 Jeg er lidt i vildrede :unsure min kæreste og jeg går jo til dans hos Mads Vad så jeg burde jo nok støtte ham. På den anden side kan det være at der bliver endnu mere jam packed på danseskolen hvis han vinder det hele :) Udover det er jeg VILD med Silas som bare er så super dygtig og sååååååååååååå HOT altså :kuller Hvem stemmer du på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 :D Jeg har også lige oprette en tråd. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 jeg stemmer på Laura og Silas, det gør jeg fordi jeg synes hende Laura er lidt sød, og hendes grin er så skønt og smittende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Hepper helt klart på CM!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Herhjemme er det også C&M der er favoritter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 hvad sker der lige med værtindens hår? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 hvad sker der lige med værtindens hår? Har ikke set hende endnu, men syntes bare hun er smuk uanset hvad de gør ved hende, hun skulle have nogle smæk :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 hvad sker der lige med værtindens hår? hehe det sgu ikke lige det der klær hende bedst.... OT kan vi ikke holde snakken i en tråd det andet forvirre mit stressede hoved :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 jeg hepper på Cecilie og Mads. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Åhhhhhh jeg kan ikke vælge, mellem lækre Silas og søde Mads Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 :loveshower Thomaaaaaaaaaaaaaas H........ :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Han er altså også en værre frækket :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Ej, så opdager jeg lige at min telefon ligger over i køkknet, så skal jeg jo rejse mig nu hvor jeg ville smide en stemme afsted.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Ej jeg stemmer altså på laura og Silas, det behøver jeg jo ikke reklamere med på danseskolen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Dommerne er godt nok nærige med deres 10-taller i forhold til de forgående år... men man kan selvfølgelig heller ikke sammenligne dem helt, fordi der i år har været loft på 15 timers træning om ugen, hvilket ikke har været tilfældet de andre sæsoner.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 ja det tænkte jeg også lige på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 :glad Uuuuh jeg glæder mig til freestyles :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 det kunne de godt have gjordt beder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 det kunne de godt have gjordt beder. Helt enig. Jeg havde forventet mere... Stemmer i øvrigt CM uanset hvad ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Helt enig. Jeg havde forventet mere... Stemmer i øvrigt CM uanset hvad ^_^ Enig.... Tror også at cm får 10-10-9-9 og så er det sms stemmerne som afgøre det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Helt enig. Jeg havde forventet mere... Stemmer i øvrigt CM uanset hvad ^_^ Ja jeg stemmer så og på CM. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Jeg synes at Cecilie og Mads' freestyle var bedst Del dette indlæg Link to post Share on other sites