Oprettet September 26, 2011 Jeg fik i mandags afvide, at vi venter os en lille bror til pigerne, så håber tappen bliver siddende. Hvad med jer andre kender I kønnet? Skulle vi ikke sætte det på terminslisten? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2011 tillykke hvor dejligt med en lille dreng... vi ved det ikke endnu men glæder mig til at få det afvide :loveshower vi skal til md scanning på mandag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2011 Jeg kunne allerede se i uge 14 at vi venter en dreng. Meget praktisk at have ultralyd på arbejde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2011 Vi venter os en dejlig lille dreng igen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2011 Tillykke! Vi valgte at kigge væk til sidste scanning. Så det bliver en overraskelse... Jeg fik i mandags afvide, at vi venter os en lille bror til pigerne, så håber tappen bliver siddende. Hvad med jer andre kender I kønnet? Skulle vi ikke sætte det på terminslisten? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2011 vi venter en lille pige, så nu får vi en af hver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2011 Hi hi sikke mange drenge Vi venter også en lillebror :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2011 Vi ved det ikke, for den lå med krydsede ben til scanningen, ville ellers rigtig gerne have vist det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2011 Vi ønsker heller ikke at vide kønnet, men jeg tror at det er en pige. For jeg kunne ikke lade være med at kigge da hun scannede kønnet, men jeg viste ikke hvad jeg skulle kigge efter. Kæresten siger at det bliver en dreng og jeg siger at det bliver en pige. Vi ved bare at det bliver et smukt barn :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites