Oprettet September 24, 2011 Får man altid tilbudt en scanning når man bliver gravid lige efter en SA? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2011 Tja godt spørgsmål, men håber det for dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2011 Tror det ikke nødvendigvis... men tror, at de der bliver gravid inden de får mens igen efter SA får tilbudt en terminsscanning.... :unsure Men som udgangspunkt tror jeg ikke, at du får tilbudt en scanning som følge af én SA/MA... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2011 Du får ikke nødvendigvis en scanning fordi du har haft en SA.. Kun hvis der er grund til at tro der er noget galt.... Så kan man få en tryghedsscanning - eller som Anita siger, hvis man ikke har nået at få menses. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Jeg fik det tilbudt af min læge at blive henvist til en gynækolog, fordi jeg havde haft 2 MAèr lige efter hinanden. Men jeg tror ikke man automatisk får det tilbudt. Men spørg din læge om du ik kan få en henvisning til en gyn..., det skader jo aldrig at spørge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2011 Okay.. Vil prøve og høre i næste uge.. Har jo ikke haft mens.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2011 nej ikke altid jeg gjorde ikke, men det kommer nok også an på hvornår du havde den SA... min var lige 2 dage efter jeg havde taget den posetive test... så jeg var ikke i hopla da jeg så den posetive test måneden efter... men blev det jo længere tid der gik og da jeg så så tyddebøvsen ligge og spælle til nakkefoldscanningen ja det var super dejligt. men snak med din læge så kan det være du kan blive tilbudt en :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites