Oprettet November 19, 2010 Tusind mange tak for den smukke buket Det er lige knap 5 minutter siden det ringede på døren.. Jeg synes det er for mørkt til at et billede vil yde den retfærdighed, så I må vente til i morgen med et billede :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Tillykke, glæder mig til at se din :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Spændende og se den, når vi nu har set de andre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Tillykke med blomsterne, glæder mig til at se et billede af dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 ja tillykke med blomsterne.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 stort tillykke glæder mig til at se den :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Hva' farver er din buket? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Min er holdt i lyserød og hvide farver, den er bare så smuk.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Jeg har ikke fulgt så meget med. Hvorfor har du fået en buket? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Tillykke, glæder mig til at se den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 Jeg har ikke fulgt så meget med. Hvorfor har du fået en buket? Hvis man skrev pip i en tråd så udtrak de nogle vinder til at få blomster :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 Har du ikke billeder..?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 Tillykke med buketten :) Jeg vil da også rigtig gerne se billeder.. Har selv lagt nogle af min flotte buket ind :loveshower Min buket blev leveret fra en butik der hedder "Blomsterpigen" - det må være et tegn :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 Hej søde piger Jeg har fået taget billeder.. Men blev kaldt akut til Kolding for at passe en venindes drenge til i morgen da babysitteren var blevet syg, så jeg er først hjemme i morgen igen *ss* Undskyld, håber I kan vente endnu en dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 Så må i ente i spænding endnu en dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites