Guest Majrose

At holde på en hemmelighed

4 indlæg i dette emne

Vi er nogle af dem der holder vores lykkelige omstændigheder hemmelige så længe som muligt.

Vi har tidlige prøvet at miste hvor velmenende venner og familie havde spredt rygtet om graviditeten...

Der var det hårdt at møde bekendte der ønskede tillykke og hvordan går det med maven.

Men det er altså også svært at holde på hemmeligheden når man nu er så glad...

Og jeg hader at lyve for veninder og kolleger og bare sidde og nikke uskyldigt når de kommende bedsteforældre forhåbningsfuldt snakker om når to engang bliver til tre...!

En god kollega spurgte om jeg ville med de unge ind og have nogle øl imorgen nu det er fredag... Ahem no Thanks men jeg plejer jo altid at være frisk?

Hvordan tackler de af jer der også bærer på en sød hemmelighed? og hvornår fortælller I det og til hvem?

Del dette indlæg

Jeg har kun fortalt min bedste veninde det.. Vil holde det hemmeligt så længe som muligt.. Også mest pga nervøsiteten om at miste igen.. Det er nemlig ikke rart at blive ønsket tillykke, når man lige har tabt det..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fortalt det til min bedste vendinde, Josefines gudmor, og hun holder med garanti tæt. Vi vil holde det hemmeligt til min fødselsdag, 28 oktober, der vil jeg være ca 9 uger henne, så ved jeg fra min sidste graviditet at man kan begynde at se det på min mave. Det gik ret hurtigt sidst, jeg var i ventebukser allerede i 8-9 uge :whistling

Nå men jeg har så lidt dillemaet på arbejdet, jeg skal snart til MUS samtale, og jeg ville jo direkte lyve hvis jeg sidder snakker en masse om mål og planer, når jeg jo godt ved jeg skal på barsel til maj.

Jeg synes det er rigtig fint at holde det tæt så længe i kan, og så længe du kan lade være med at storsmile når folk spørger ind til det. og så snige sig uden om så godt man kan..

Men det er sku svært at lade være med at rende og ligne en glad julegris, når man ved hvad der spirer inde i maven :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fortalt det til mine 3 bedste veninder (og eneste :D ) jeg skal bare kunne snakke med nogen om det, fordi som du siger man er jp bare så glad for det så man kan bare ikke gå med det selv. Synes det svært at holde skjul på arbejde i jeg har morgenvagt og har allerede kommet en del for sent fordi kvalmen gjorde jeg ikke helt kunne komme afsted til tiden.. plus jeg bare er så træt. Mine chefer og kollegaer er familie så det net nok for mig at lyve for de skal bare ikke vide det endnu (mandens ønske.. )

min veninde fra mg kom forbi i går og spurgte hvordan det gik pb og hvor var det svært at sige der ikke var held endnu..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER