Oprettet September 19, 2011 Hej alle... Nu endte det så med at jeg fik min mens frem for en positiv test - øv øv.. <_< Men nu kommer så spørgsmålet - skal jeg bruge dagen hvor jeg fik brunligt udflåd eller dagen hvor jeg fik en reel blødning som den sidste dag i min cyklus? :unsure Jeg havde nemlig 4 dage med brunligt udflåd inden mens kom.. mvh Betty Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2011 Din mens første dag er den dag du bløder frisk blod fra morgen til aften. Denne dag er 1. dag i din nye cyklus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2011 ok... er dagen før første mens dag, så den sidste dag i den gamle cyklus?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2011 ok... er dagen før første mens dag, så den sidste dag i den gamle cyklus?? Ja :) Hvis vi siger du i dag får din mens, er i dag den første dag og i går vil være den sidste dag i din cyklus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites