Oprettet September 18, 2011 Jeg kan godt lide at sætte mig ned og male engang i mellem og i dag var en af de dage. Det bliver nok ikke så tit jeg vil få opdateret denne tråd, for der kan godt gå lang tid i mellem jeg maler. Det hele startede nogle år tilbage hvor det jeg malede lignede ingenting nærmere bare klat på klat. Men nu synes jeg det er sjovest at starte med at tagne op med en blyant, og få noget til at ligne noget. Jeg har selvfølgelig malet mange flere billeder end hvad der kommer i tråden. Der er rigtig mange der er havnet på lossepladsen, efter at være malet over en million gange :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Mine første tilfredsstillende resultat. Tror den er malet over tre gange, før jeg blev tilfreds. Til gengæld blev de områder med malertape, rigtig fremtrædende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Det var egentlig meningen at vores navne og bryllupsdato skulle stå herpå, men jeg kan ikke rigtig finde ud af at få det på. Er rigtig bange for at ødelægge billedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Og til slut for denne gang, dagens billede, som jeg faktisk er rigtig glad for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Det sidste billede synes jeg bare er SINDSSYGT fedt!!!!! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Det sidste billede synes jeg bare er SINDSSYGT fedt!!!!! :respekt Tusind tak. Har faktisk overrasket mig selv. Den hænger allerede herhjemme på væggen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Jeg er også vild med det sidste billed :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2011 Er du gal det sidste billede er fedt :loveshower Me LIKE it :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2011 Jeg synes også at det sidste billede er super fedt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2011 Åh jeg er vild med det sidste :) Det er virkelig godt og jeg forstår godt I allerede har det oppe og hænge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 Vil da også lige smide mine børnemalerier i min billedtråd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2012 Hold da helt op hvor er de søde dine børne malerier .. :D du er godt nok dygtig!! Ville ønske jeg var ligeså god til at tegne sådan nogle dyr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2012 Wow, du er virkelig dygtig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2012 wow er helt vild med dine børne malerier! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2012 ej jeg er også ret vild med dine børnebilleder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Tak for alle de pæne kommentar om mine billeder :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Hvor er de bare nuser :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2012 Hvor er de bare nuser :loveshower Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Er der nogen der kan se hvem de her billeder forestiller: Synes selv at tigerdyret er blevet ret godt. Hovedet på æsel ok, men kroppen, tjah det ved ikke rigtig. Måske det hjælper med noget farve. Gider dog ikke bruge kræfter på dem, før manden lige har set dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites