Oprettet September 18, 2011 Blev i fredags mor til den smukkeste lille dreng på 3495 g og 50 cm. Alt går fantastisk. Amning gik igang med det samme. Og han trives. Og må komme hjem fra sygehuset i dag:-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Hjertelig tillykke :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Stort tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Stort til lykke :loveshower . Tænkte nok, der var noget i gære med alle de tegn du havde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Tillykke tillykke tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2011 Kæmpe stort tillykke :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2011 Hvor skønt! Så kom han alligevel før tid :loveshower Kæmpe tillykke med ham! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2011 tillykke :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2011 Tusind tak alle sammen.. Ja han valgte lige at komme lidt før tid. Men hvor var det fantastisk, fordi jeg var godt nok besværet til sidst... At kunne bukke sig og selv tage ting op fra gulvet, tænk at det skulle være sådan en dejlig følelse:loveshower Men den bedste følelse er at se min højt elskede lille dreng ligge og sove. Plus se ham når jeg ammer og han ligger og kigger på mig. Det er ubeskriveligt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2011 Årrh Tusind gange tillykke med ham :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2011 Stort tillykke med den lille :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2011 Tillykke med den lille :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites