TroldeMor

Et lille pip fra hospitalssengen...

49 indlæg i dette emne

Øv øv en Update

Men som Anita skriver hold dig fra fed mad, så går det :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har nu fået en tid til forundersøgelse, i dag kl 12.30...... Og der er rimelig gode chancer for at jeg kan blive operereret på mandag, men det ved jeg med sikkerhed efter i dag.....

Så kryds endelig fingre for mig :goodluck

Jeg havde et meget mildt anfald i går eftermiddags over nogle timer, men ikke noget voldsomt, og ellers har jeg ikke mærket så meget til det siden lørdag.....

Det trykker lidt hele tiden, og jeg har kronisk halsbrand, men det er klart til at holde ud. Og specielt hvis det viser sig at jeg virkelig kan blive opereret allerede på mandag!

Vi skulle have været til Tyrkiet med hele familien 1 uge fra næste fredag..... Men det bliver jo desværre ikke til noget.... Det er rigtig trist, men jeg tør ikke tage afsted når jeg har det sådan, og slet ikke hvis jeg får den op-tid.

Det var lige det nyeste herfra..... En blandet update, der forhåbentlig kan blive bedre over middag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiii og jeg har først set denne tråd nu!!!!

For hulan da... Føler godt nok med dig søde - håber på det bedste og krydser fingre for at du kommer under kniven mandag - det er da umenneskeligt at skulle gå og vente på! Men ærgerligt med turen til Tyrkiet altså... Kan godt forstå du ikke tør at løbe risikoen med at tage af sted - så hellere blive hjemme...

Sender alle de varmeste tanker til dig og håber på speedy recovery :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang tusind tak for jeres søde beskeder..... Det glemte jeg helt at sige sidste gang :blush

Det betyder meget for mig at komme herind og se jeres opmuntrende ord :kram2

Jeg har nu været afsted til forundersøgelsen, og det viser sig at jeg skal have en mr-scanning inden jeg kan blive opereret, for de skal være sikre på at der ikke sidder nogen sten i de dybe galdeveje.... Men det kan de gøre fredag, og hvis der ikke er noget at se bliver jeg opereret på mandag :loveshower

Jeg er så glad for at jeg kan blive behandlet så hurtigt, og nu hååååber jeg bare at der ikke kommer noget i vejen med den mr-scanning :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en god nyhed søde :loveshower

Håber scannigen er positiv, så du hurtigt kan blive opereret :kiss

Tænker på dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej igen søde

Jeg vil bare sige, at jeg håber at du får operationstid snarest, og du kan få stikpiller, som kan tage noget af smerten. Og desværre er det stikpillerne som virker som smertestillende, hvilke tabelletter oralt ikke gør, når man har anfald, fordi de ikke kan komme igennem tarmene pga stenen.

Jeg har selv haft anfald og jeg husker stadig, hvor skrækkelig ondt de kan gøre, og at hos mig virkede morfin ikke engang som smertestillende... Men snak med lægen om de stikpiller, jeg kan ikke huske hvad de hedder, men det er noget lignende dolol bare i stikpilleform :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget, jeg håber snart at du bliver opereret så du ikke får disse anfald...

Rigtig god bedring Troldemor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor lyder det godt, at du kan blive opereret allerede på mandag :yay

Vil, lige som Vanni, sige at stikpiller er dét der virker på smerterne, selvom det ikke er så sjovt at tage....

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen for katten da Troldemor.. Jeg har først nu set du har været indlagt :kram2

Rigtig god bedring...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, altså! Jeg har først set denne tråd nu :(

Sikke noget møg, Troldemor! Jeg krydser fingre for, at du kan blive opereret på mandag. Virkelig ærgerligt med rejsen - typisk at sådan noget skal falde sammen.

Jeg forstår vist ikke helt, hvordan det du beskrev som angstanfald, nu er blevet til galdesten... havde du fysiske smerter under anfaldende? Det er egentlig også ligegyldigt - det vigtigste er, at du snart får det bedre!

:kram og de bedste ønsker om god bedring herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fantastisk nyhed søde :) Håber MR scanningen ingenting viser så du kan få din opperation på Mandag.

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en god nyhed søde :lovshowerHåber scannigen er positiv, så du hurtigt kan blive opereret :kis Tænker på dig :

Ja, det var godt nok en lettelse, og den scanning SKAL bare være positiv!!

Tak for dine tanker og :kram2

:kiss

hej igen sødeJeg vil bare sige, at jeg håber at du får operationstid snarest, og du kan få stikpiller, som kan tage noget af smerten. Og desværre er det stikpillerne som virker som smertestillende, hvilke tabelletter oralt ikke gør, når man har anfald, fordi de ikke kan komme igennem tarmene pga stenen.Jeg har selv haft anfald og jeg husker stadig, hvor skrækkelig ondt de kan gøre, og at hos mig virkede morfin ikke engang som smertestillende... Men snak med lægen om de stikpiller, jeg kan ikke huske hvad de hedder, men det er noget lignende dolol bare i stikpilleform :D

Tusind tak for dine ord :kram2

Jeg fik et helt arsenal med hjem fra sygehuset af stikpiller, både smerte- og kvalmestillende..... Men jeg har heldigvis ikke haft brug for dem endnu :)

Og ja.... Det gør pinedød ondt når man har de anfald, det er næsten ikke til at holde ud :(

Sikke noget, jeg håber snart at du bliver opereret så du ikke får disse anfald...Rigtig god bedring Troldemor

Mange tak skal du have! :kram2

Ih hvor lyder det godt, at du kan blive opereret allerede på mandag :yayVil, lige som Vanni, sige at stikpiller er dét der virker på smerterne, selvom det ikke er så sjovt at tage.... :goodluck

Ja, det håber virkelig at det bliver til noget med den operation snart...... Det er ikke sjovt at vente på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen for katten da Troldemor.. Jeg har først nu set du har været indlagt :kram2Rigtig god bedring...

Tusind tak skal du have :kiss

Ej, altså! Jeg har først set denne tråd nu :(Sikke noget møg, Troldemor! Jeg krydser fingre for, at du kan blive opereret på mandag. Virkelig ærgerligt med rejsen - typisk at sådan noget skal falde sammen.Jeg forstår vist ikke helt, hvordan det du beskrev som angstanfald, nu er blevet til galdesten... havde du fysiske smerter under anfaldende? Det er egentlig også ligegyldigt - det vigtigste er, at du snart får det bedre!:kram og de bedste ønsker om god bedring herfra

Ja.... Det er virkelig noget møg! :(

Jeg forstod heller ikke selv hvordan de først kan sige jeg lider af angst, for derefter at ændre det til galdesten.... :blink Og egentlig forstår jeg det ikke helt endnu.... Men de mener at jeg faktisk godt kan have haft panikanfald, men at det er udløst af galdestens-smerterne...... Jeg har hvert fald ikke haft anfald efter jeg har fået diagnosen på sygehuset, så det lyder jo ret sandsynligt :)

Og som du siger, så er det vigtigste også bare at jeg får det bedre ;)

Jeg håber også at du har det godt.... :kram2 :kram2

Sikke en fantastisk nyhed søde :) Håber MR scanningen ingenting viser så du kan få din opperation på Mandag.:kiss

Åhhhhhh........ Den SKAL bare vise ingenting...... Holder ikke ud at spise ristet brød og yoghurt meget længere :puke

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhhh........ Den SKAL bare vise ingenting...... Holder ikke ud at spise ristet brød og yoghurt meget længere :puke

:kiss

Hvad med frugt og grønt må du ikke spise det også ?

Vi kan :puke sammen :P og så overtager jeg gerne dit ristet brød og youghurt det er det eneste jeg kan få ned lige pt.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med frugt og grønt må du ikke spise det også ?

Vi kan :puke sammen :P og så overtager jeg gerne dit ristet brød og youghurt det er det eneste jeg kan få ned lige pt.. :kram

Jo, hvis de har lavt syreindhold..... Bananer og pærer fx. :)

Øv hvor er det surt du har det sådan.... Jeg håber det snart bliver bedre! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt hvad der kan krydses for, at MR scanningen går godt fredag!

Det må være så frustrerende ikke at vide, om du kan blive opereret mandag eller ej...

God bedring og :kram2 fra mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv haft mange galdestensanfald, virkelig slemme anfald så jeg skreg af smerte. En vagtlæge mente at det kunne være galdesten. Det var det! Min læge indstillede mig også til operation for at det ikke skulle ødelægge mig endnu mere. Ved en tilfældighed nævnte jeg det overfor en ekspedient i Matas, som derefter anbefalede mig et produkt der hedder Resium. Det gjorde forskellen! Jeg tog en slurk hver dag og tog også hensyn til at spise rigtigt. Smerterne forsvandt hurtigt og jeg aflyste min operation. Over tid kunne jeg spise mere og mere normalt. Nu spiser jeg normalt og har aldrig anfald mere efter nu flere år.

God bedring :-)

Mh Susanne Preisler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber operationen er gået godt, og at du ikke har nogen skavanker efterfølgende :D...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Christina

Håber at operationen er gået godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger :kram2

Jeg blev jo opereret mandag eftermiddag, og 2 timer efter jeg var vågnet, var vi på vej hjem.

Jeg har haft temlig ondt i nogle dage, men nu er det heldigvis ved at blive bedre :)

Det er skønt at have det overstået, og jeg nyder at jeg igen kan spise normalt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at høre søde :kram2

Hvor var det godt de kunne operere så hurtigt, så du slipper for flere smerter og anfald :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at det går den rigtige vej efter operationen i mandags :) Jeg havde også virkelig ondt den første uge efter operationen og jeg kunne ikke ligge i min egen seng, fordi den var for blød, så når jeg lagde mig føltes det som om at stingene ille springe op :o så jeg lå på en hård sofa den første uge efter operationen... og så var jeg nødt til at gå foroverbøjet, når jeg gik fordi det gjorde så ondt <_< så jeg ved nøjagtig hvoran du har det. Men dejligt at det går den rigtige vej :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for pokker, Troldemor.. jeg har slet ikke set at du har været indlagt og endda opereret... (men jeg har så også en del bagud på bk det sidste stykke tid).

Jeg håber at du er kommet på benene igen. :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig søde du :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER