Oprettet September 17, 2011 (Med vand eller gele) Jeg fik i sidste uge foretaget en HSU med vand. Men gyn havde svært ved at se om venstre æggeleder var lukket eller åben pga. vandet løb så hurtig væk. Så nu har hun bestilt noget gele hjem , som hun vil prøve med I stedet. Skal så komme igen på tirsdag og få foretaget endnu en HSU bare denne gang med gele. Så ville bare høre om nogle har nogen erfaring med det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Jeg ved det ike for da jeg fik det lavet i sin tid fik jeg det lavet på sygehus og i fuld narkose, mener det var noget kontrastvæske som blev sprøjtet igennem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Jeg tror ikke du kan mærke forskel. Det bliver bare nemmere for gynækolog at se på skærmen om der er passage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2011 Øv kan hilse og sige at HSU´en med gele var voldsomt pinefuldt. Og så blev gyn og jeg slet ikke klogere :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites