Oprettet November 2, 2010 ..... en skal jo være den første... venter spændt på selskab :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2010 Hej Håber snart du får selskab, jeg kan desværre ikke fake en graviditet til april :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2010 Jamen her er jeg :P Har været meget aktiv bruger på det helt gamle babyklar, da Martin og Ki havde det sidst :) Dog med et helt andet bruger navn :whistling Har termin i starten af april .. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2010 Jubii, det var hurtigt :yay Har været på både bryllupsklar og det gamle babyklar... også med andet brugernavn :whistling Jeg har termin 1. April ^_^ :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2010 Jeg er her også - om end lettere forvirret over pludeselig at skulle tilmeldes på ny :blink :blush Har termin d. 26. april :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2010 Hej Håber snart du får selskab, jeg kan desværre ikke fake en graviditet til april :whistling Ahr, come on... Hvor svært ka' det være? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 Uha jeg er her også men skal lige finde ud af hvordan det nye virker... Har termin midt i april. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 Velkommen til, og tillykke med graviditeten :hurra Vil du ud med den præcise terminsdato? Så vi kan få dig på terminslisten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg vil også gerne med på listen. Har Termin 8. april til endnu en lille dreng. :loveshower Har i forvejen Bastian fra Juni 08, hvor jeg også var med i en terminsgruppe på det gamle Babyklar. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Ihh... tillykke med den lille dreng i maven!! Hvor er det skønt at der dukker så mange april-piger op :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Ejjj stort tillykke med prinsen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2010 Jeg vil også gerne melde mig her. Jeg har termin den 26. april. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2010 April er en dejlig måned - jeg har selv Frida fra 14. april 2010 så jeg følger jer fra sidelinjen og genoplever min egen graviditet sammen med jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Mig ;-) .. Har termin 24 april .. Del dette indlæg Link to post Share on other sites