Tante Trine

Mens vi venter på julen

25 indlæg i dette emne

Så gæt engang hvad jeg har fundet idag...? En Julebutik... Jow jow bevars, der var da også lidt påskepynt og sådan, men 90% af tingene var julede... Weeeee... Ja fik da også et par nisser med hjem... Kan jo ikke styre mig selv og kan ikke ha på mig at JEG gik hjem fra en julebutik UDEN noget julet... Så er nu to nisser rigere ;) Skal HELT sikkert derind en anden gang... Hurraaaaa for KBH og alle deres mystiske butikker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super fedt :glad :glad

Jeg fandt en butik i Sverige der solgte juleting og juleslik, så der røg lige noget ned i kurven der også :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gamle apotek i Tønder siger jeg bare...

Uhhhh elsker dem især i julen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gamle apotek i Tønder siger jeg bare...

Uhhhh elsker dem især i julen..

Ja det er et sted som jeg kommer hvert år... Så hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gamle apotek i Tønder siger jeg bare...

Uhhhh elsker dem især i julen..

Jaaa total nostalgi og hygge :)

Tante Trine - mÅske vi skal derud sammen du og jeg :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gamle apotek i Tønder siger jeg bare...

Uhhhh elsker dem især i julen..

Jaaa total nostalgi og hygge :)

Tante Trine - mÅske vi skal derud sammen du og jeg :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa total nostalgi og hygge :)

Tante Trine - mÅske vi skal derud sammen du og jeg :kiss

Jaaaaaaaaaaaa... Det skal vi da... Vil da være super hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee.. nu er det snart juul!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gæt engang hvad jeg har fundet idag...? En Julebutik... Jow jow bevars, der var da også lidt påskepynt og sådan, men 90% af tingene var julede... Weeeee... Ja fik da også et par nisser med hjem... Kan jo ikke styre mig selv og kan ikke ha på mig at JEG gik hjem fra en julebutik UDEN noget julet... Så er nu to nisser rigere ;) Skal HELT sikkert derind en anden gang... Hurraaaaa for KBH og alle deres mystiske butikker ;)

:loveshower :yay :glad :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen jul uden et besøg i "Det gamle Apotek" i Tønder :) Ellers deres lille opstillede juleby. Det plejer vi at gøre, så det regner jeg med at vi gør atter i år.

Ellers skal vi opleve jul i det gamle by, her i Aarhus og egentlig har jeg en lille drøm at komme i Tivoli i København, for at Isaac skal opleve stemningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde da helt glemt alt om "Det gamle apotek" Har været der én gang og hvor er det bare et fantastisk sted :)

Ingen jul uden et besøg i "Det gamle Apotek" i Tønder :) Ellers deres lille opstillede juleby. Det plejer vi at gøre, så det regner jeg med at vi gør atter i år.

Ellers skal vi opleve jul i det gamle by, her i Aarhus og egentlig har jeg en lille drøm at komme i Tivoli i København, for at Isaac skal opleve stemningen :)

Jeg har også en lille drøm om, at komme i Tivoli med Tilde, men tror desværre ikke det bliver i år <_< Har faktisk aldrig været i den gamle by i december :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde da helt glemt alt om "Det gamle apotek" Har været der én gang og hvor er det bare et fantastisk sted :)

Jeg har også en lille drøm om, at komme i Tivoli med Tilde, men tror desværre ikke det bliver i år <_< Har faktisk aldrig været i den gamle by i december :)

Det er fordelen ved at bo i Aarhus :)

Jeg prøver at give ham så mange traditioner som muligt, da jeg tror det betyder meget senere hen. Det ved jeg i hvert fald det gør for mig, så derfor har vi også småkagebagning den 1. december :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde da helt glemt alt om "Det gamle apotek" Har været der én gang og hvor er det bare et fantastisk sted :)

Jeg har også en lille drøm om, at komme i Tivoli med Tilde, men tror desværre ikke det bliver i år <_< Har faktisk aldrig været i den gamle by i december :)

Ellers må du sige til hvis du vil over i Tivoli så kan vi tage en tøsetur med pigerne derind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers må du sige til hvis du vil over i Tivoli så kan vi tage en tøsetur med pigerne derind :)

Ja det kunne da være rigtig hyggeligt :) Vender lige tilbage, når vi kommer tættere på december ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gæt engang hvad jeg har fundet idag...? En Julebutik... Jow jow bevars, der var da også lidt påskepynt og sådan, men 90% af tingene var julede... Weeeee... Ja fik da også et par nisser med hjem... Kan jo ikke styre mig selv og kan ikke ha på mig at JEG gik hjem fra en julebutik UDEN noget julet... Så er nu to nisser rigere ;) Skal HELT sikkert derind en anden gang... Hurraaaaa for KBH og alle deres mystiske butikker ;)

Hvor ligger den? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordelen ved at bo i Aarhus :)

Jeg prøver at give ham så mange traditioner som muligt, da jeg tror det betyder meget senere hen. Det ved jeg i hvert fald det gør for mig, så derfor har vi også småkagebagning den 1. december :)

jeg prøver også at give Tilde så mange traditioner som muligt :) Tror også på, at det betyder meget senere hen - det gør det for mig :) Vi starter julebagning op i år. Det er først nu, at hun rigtig kan være med til det, men vi har været afsted til julemarked fra hun var helt lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg prøver også at give Tilde så mange traditioner som muligt :) Tror også på, at det betyder meget senere hen - det gør det for mig :) Vi starter julebagning op i år. Det er først nu, at hun rigtig kan være med til det, men vi har været afsted til julemarked fra hun var helt lille :)

Vi starter også bagning i år, for det havde ikke hans interesse sidste år. Jul er bare en stor tradition :loveshower Og mulig det første år jeg ikke kan have Isaac :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi starter også bagning i år, for det havde ikke hans interesse sidste år. Jul er bare en stor tradition :loveshower Og mulig det første år jeg ikke kan have Isaac :(

Jeg elsker julen og traditonerne :loveshower I år vil jeg også finde julehistorier vi kan læse inden hun skal sove :) Der er så meget jeg gerne vil, men tror måneden er alt for kort :D

Puh kan slet ikke forestille mig hvordan det må være, at skulle undvære sit barn i julen :( :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ligger den? :)

Når du går ned af strøget fra Rådhuspladsen og kommer til Le Glace på venstre hånd, så ligger den ned af sidegaden på højre lidt længere nede på venstre hånd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen jul uden et besøg i "Det gamle Apotek" i Tønder :) Ellers deres lille opstillede juleby. Det plejer vi at gøre, så det regner jeg med at vi gør atter i år.

Ellers skal vi opleve jul i det gamle by, her i Aarhus og egentlig har jeg en lille drøm at komme i Tivoli i København, for at Isaac skal opleve stemningen :)

Er Københavner og hader Tivoli om julen - millioner af mennesker og jeg syntes ikke det er et sted for børn!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaaaaaaa... Det skal vi da... Vil da være super hyggeligt :)

DET må vi lave en date om så :)

Ingen jul uden et besøg i "Det gamle Apotek" i Tønder :) Ellers deres lille opstillede juleby. Det plejer vi at gøre, så det regner jeg med at vi gør atter i år.Ellers skal vi opleve jul i det gamle by, her i Aarhus og egentlig har jeg en lille drøm at komme i Tivoli i København, for at Isaac skal opleve stemningen :)

Jeg havde da helt glemt alt om "Det gamle apotek" Har været der én gang og hvor er det bare et fantastisk sted :) Jeg har også en lille drøm om, at komme i Tivoli med Tilde, men tror desværre ikke det bliver i år <_< Har faktisk aldrig været i den gamle by i december :)

Tivoli i december er SUPER smuk... MEN manden og jeg syntes alligevel det er alt alt alt for koldt at gå rundt derinde... så det er ikke noget vi vil prioritere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DET må vi lave en date om så :)

Tivoli i december er SUPER smuk... MEN manden og jeg syntes alligevel det er alt alt alt for koldt at gå rundt derinde... så det er ikke noget vi vil prioritere...

Det er også helt i orden, nogle synes det er for meget. Men jeg synes der er noget smukt over det, det bliver ikke denne jul, men måske en anden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også helt i orden, nogle synes det er for meget. Men jeg synes der er noget smukt over det, det bliver ikke denne jul, men måske en anden :)

Jeg syntes på ingen måde det er for meget.. det er bare alllllllllllllt for koldt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du går ned af strøget fra Rådhuspladsen og kommer til Le Glace på venstre hånd, så ligger den ned af sidegaden på højre lidt længere nede på venstre hånd :)

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var nede at spile med Politi orkestret for førte gang i mandags spillede vi Rudolf med den røde tud :D vi er ved at øve op til julekoncerten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER