Oprettet September 14, 2011 Får ikke taget så mange billeder for tiden, men lidt bliver det da til. På løbehjul - juhuuu det er sjovt Se min seje nye hjelm Og her sidder jeg og smiler til mamma som siger SMIIIIIIL LEO, så det gør jeg så :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 Får ikke taget så mange billeder for tiden, men lidt bliver det da til. På løbehjul - juhuuu det er sjovt Se min seje nye hjelm Og her sidder jeg og smiler til mamma som siger SMIIIIIIL LEO, så det gør jeg så :rolleyes Han er bare for skøn Ki (og Martin)! Det har i gjort godt!:loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 Hvor er han bare skøn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 Han er bare TOTAL en lækkermås :biglove :biglove :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 Ki, han er SÅ sød :loveshower :loveshower :loveshower Jeg er simpelthen så vild med hans hår.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 total lækker charmetrold :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 Ki, han er SÅ sød :loveshower :loveshower :loveshower Jeg er simpelthen så vild med hans hår.. mee too :loveshower Han var ved frisøren i går. Sidst gik det ikke så godt, han ville ikke. Så jeg måtte preparere ham i går, så da jeg hentede ham fra vuggeren snakkede jeg meget om, at nu skulle han ned til Emma og klippes, og det ville blive så sjovt. Det tyggede han lidt på og så sagde han: Nej det bliver ikke sjovt <_< Men det gik rigtig godt, han fik lov at se pacman på min telefon, og han var så dygtig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 hvor stor han er blevet... og rigtig sød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 mee too :loveshower Han var ved frisøren i går. Sidst gik det ikke så godt, han ville ikke. Så jeg måtte preparere ham i går, så da jeg hentede ham fra vuggeren snakkede jeg meget om, at nu skulle han ned til Emma og klippes, og det ville blive så sjovt. Det tyggede han lidt på og så sagde han: Nej det bliver ikke sjovt <_< Men det gik rigtig godt, han fik lov at se pacman på min telefon, og han var så dygtig. Vi bruger også telefon-tricket når Isabella er hos frisøren :D Og han er en klog dreng. Tror sjældent det lykkes at overbevise mænd/drenge om, at det er sjovt at blive klippet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 Åh han er sød og dejlig <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 Han er da bare en søøøø lille (stor) dreng :biglove :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Lækre Leo :loveshower Er det sådan at man kan ligge en billet ind, på vegne af ens datter :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Hvor er han altså bare en charmetrold :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Lækre Leo :loveshower Er det sådan at man kan ligge en billet ind, på vegne af ens datter :whistling Haha - han er allerede forlovet med Laustsen's Liva og Missink Link's Isabella. Men hvis de dumper ham, så kan det være, at han skal have trøst af din Christina :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Haha - han er allerede forlovet med Laustsen's Liva og Missink Link's Isabella. Men hvis de dumper ham, så kan det være, at han skal have trøst af din Christina :rolleyes Haha :D Man kan da ikke dumpe sådan en charmetrold :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2011 Hvor er han bare sød... Total charmør :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Jeg vil bare ønske dig og familien en rigig glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites