Guest

BokseBrian og ny boksekarriere

19 indlæg i dette emne

sidder lige og ser LPS om Brian Nielsen, som vil starte sin boksekarriere igen efter 8 års pause. Man ser så et klip, hvor han golfer og fortæller, at nu kan han gå ned i knæ, det har han åbentbart haft problemer med...

Hvad synes i om hans ide om, at han nu efter 8 års pause vil bokse igen?

Min mening er, at jeg synes manden er for dum, at han vil satse livet på en boksekamp for eksperter siger netop, at et forkert stød med den alder han har, og den pause, så kan det koste ham livet....

Men igen så har han aldrig været min kop the, jeg forstår ikke halvdelen af hvad manden siger pga af hans boksetud går ind og påvirker hans nasale måde at snakke på...

Del dette indlæg

Jeg synes måske lidt det er op til ham selv... Han kender jo risikoen.

Det må jo betyde enormt meget for ham, siden han vil sætte livet på spil for det... (eller også er han i SERIØS pengemangel ;) )

Men er ellers helt enig med dig.. Han er ikke min kop the....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes måske lidt det er op til ham selv... Han kender jo risikoen.

Det må jo betyde enormt meget for ham, siden han vil sætte livet på spil for det... (eller også er han i SERIØS pengemangel ;) )

Men er ellers helt enig med dig.. Han er ikke min kop the....

tror muligvis, at min negative holdning er påvirket af, at han ikke lige er mig. men for mig må jeg indrømme, at det skriger lidt af, at det handler om pengene der er i det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm rystede lidt på hoved da jeg hørte det, kan ikek lige se fornuften i at gøre det i han alder og med den risiko.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh jeg har et meget anstrengt forhold til den mand

Jeg kan på ingen måde tåle ham og det blev ikke bedre da jeg for maaaaaaange år siden var til et boksestævne i Middelfart hvor han også skulle bokse.

Jeg tror måske jeg skulle på toilet, kan ikke huske det.. Men jeg går ihvertfald forbi der hvor hans knægt sidder og fjolset står og snakker med ham.. Den her lille pige på 4-5 år kommer hen til ham og spørg om en autograf.. Han nærmest råber af hende om hun da for F.. ikke kan se han står og snakker med sin søn.... Oooogggg så tændte jeg af.. Med meget store bogstaver fik jeg fortalt ham at han skulle snakke pænt til den her lille pige og hvis han havde brug for privatliv med knægten kunne de jo gå ud i omklædningsrummet...

Selvom min far sad på sin plads et stykke væk kunne han tydeligt høre mig og han var vist en lille smule pinligt berørt over datteren der i den grad skældte ud på et stor gut som de fleste synes var fantastisk..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh jeg har et meget anstrengt forhold til den mand

Jeg kan på ingen måde tåle ham og det blev ikke bedre da jeg for maaaaaaange år siden var til et boksestævne i Middelfart hvor han også skulle bokse.

Jeg tror måske jeg skulle på toilet, kan ikke huske det.. Men jeg går ihvertfald forbi der hvor hans knægt sidder og fjolset står og snakker med ham.. Den her lille pige på 4-5 år kommer hen til ham og spørg om en autograf.. Han nærmest råber af hende om hun da for F.. ikke kan se han står og snakker med sin søn.... Oooogggg så tændte jeg af.. Med meget store bogstaver fik jeg fortalt ham at han skulle snakke pænt til den her lille pige og hvis han havde brug for privatliv med knægten kunne de jo gå ud i omklædningsrummet...

Selvom min far sad på sin plads et stykke væk kunne han tydeligt høre mig og han var vist en lille smule pinligt berørt over datteren der i den grad skældte ud på et stor gut som de fleste synes var fantastisk..

Kan kun sige :respekt :respekt :respekt :respekt til dig, for at tage pigen i forsvar....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan kun sige :respekt :respekt :respekt :respekt til dig, for at tage pigen i forsvar....

Jo mange tak.. Tror overhovedet ikke jeg overvejede hvad jeg gjorde inden jeg råbte højt *gg*

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo mange tak.. Tror overhovedet ikke jeg overvejede hvad jeg gjorde inden jeg råbte højt *gg*

undskylder lige min kommentar på forhånd til alle de briantilhænger, som må sidde derude. Men tror ikke han ville være klog nok til at gøre noget, men tænker nu mere, hvor mange af hans tilhænger, som du kunne havde fået på nakken

Del dette indlæg

Annonce ♥

undskylder lige min kommentar på forhånd til alle de briantilhænger, som må sidde derude. Men tror ikke han ville være klog nok til at gøre noget, men tænker nu mere, hvor mange af hans tilhænger, som du kunne havde fået på nakken

There's a point... Men jeg tror faktisk at dem som hørte ham (og mig) tabte en hel del for ham den aften *gg*

Del dette indlæg

Annonce ♥

There's a point... Men jeg tror faktisk at dem som hørte ham (og mig) tabte en hel del for ham den aften *gg*

det kan jeg godt følge, men det fortæller jo også lidt om manden intelligens.. hvis jg fornærmer nogen her, så undskyld, og så må adm. gerne slette mine beskeder :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

det kan jeg godt følge, men det fortæller jo også lidt om manden intelligens.. hvis jg fornærmer nogen her, så undskyld, og så må adm. gerne slette mine beskeder :-)

Så tager de vel mine med i faldet :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker at enten er han da for dum eller også mangler han penge ;) Kan ikke finde ud af hvilken en jeg hælder mest til. Men 8 års pause når man snakker boksning, det er altså lang tid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er fint - fred være med det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker at enten er han da for dum eller også mangler han penge ;) Kan ikke finde ud af hvilken en jeg hælder mest til. Men 8 års pause når man snakker boksning, det er altså lang tid.

jeg synes jo også det er fuldstændig vanvittig, og især da man i udsendelsen hører, at han har problemer med at gå bare lidt ned i knæ, det fortæller jo også hvor gammel og brugt hans krop egentlig er

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes jo også det er fuldstændig vanvittig, og især da man i udsendelsen hører, at han har problemer med at gå bare lidt ned i knæ, det fortæller jo også hvor gammel og brugt hans krop egentlig er

Ja det er også derfor jeg er begyndt at tænke om han mangler lidt penge, for hvorfor så ellers udsætte sig for det??? Fatter ikk´en meter :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er også derfor jeg er begyndt at tænke om han mangler lidt penge, for hvorfor så ellers udsætte sig for det??? Fatter ikk´en meter :D

ja eller et mediestundt, for han kan vist trække sig, når som helst..... Men som sagt jeg er bestemt ikke tilhænger af manden...

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja eller et mediestundt, for han kan vist trække sig, når som helst..... Men som sagt jeg er bestemt ikke tilhænger af manden...

Ja det kunne det også være, det ville han jo også stadig få penge for ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det kunne det også være, det ville han jo også stadig få penge for ;)

det er nemlig det, synes også det skriger i mine øre PENGE

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er nemlig det, synes også det skriger i mine øre PENGE

Det gør det nemlig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER