Oprettet September 13, 2011 Så blev det tirsdag og hermed ugens resultat :) Nitzen1987 90,5 - 0,5 kg (- 4,6 kg) MinHemmeligeProfil: 72,2 kg -0 kg (-1,6 kg) OG TroldeMor: 75,5 kg - 0 kg (- 11,1 kg) Sandie : 65kg + 0,2 kg (- 8,8 kg) Diden 69,2kg + 0,7 kg (+ 0,5 kg) Verdier holde denne uges fri Nye i denne uge er LilleMi med 72,3 kg og LoneB med 74,6 kg - velkommen til og god kamp :glad TILLYKKE til: Nitzen1987 Husk: næste vægt i en pm senest tirsdag kl. 20.00 til Sandie :) Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 Tak for velkomsten ;) Og tillykke til Anita :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 :yay Velkommen til de nye på holdet :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 Tillykke til Nitzen :glad Havde dælme ikke regnet med en delt 2. plads med uændret vægt. Og dejligt at vi er ved at være nogle stykker i dysten. Så skal der slides lidt mere :) Glæder mig til at kæmpe mod jer alle. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 Tak for velkomsten :) glæder mig til at kæmpe mod og med jer ;) Tillykke til anita....godt gået :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 Arrr auch.. Tror jeg skal holde igen med de åndssvage skumbananer xD Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 Jeg KÆMPER med til næste uge.. så pas på tøser jeg fuld af energi ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 Jeg KÆMPER med til næste uge.. så pas på tøser jeg fuld af energi ;) Sådan :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Jeg vil gerne være med fra næste uge. Hvordan foregår det sådan lidt mere præcis? sender man bare sin vægt i en PM til Sandie? Hvornår gør man det? Har I alle lavet jeres egen slanketråd? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Jeg vil gerne være med fra næste uge. Hvordan foregår det sådan lidt mere præcis? sender man bare sin vægt i en PM til Sandie? Hvornår gør man det? Har I alle lavet jeres egen slanketråd? Ja du PM'er Sandie din vægt inden tirsdag aften kl. 20 :) Tror ikke at det er alle der har en slanketråd, men for mig er det en god måde at føre dagbog over hvor meget jeg motionerer :) og holde mig selv op på de sunde madvaner og få opbakning fra de andre, når man falder i sukkerfælden :) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites