mikkelmille

Øv første besøg på klinik

7 indlæg i dette emne

Så blev besøget på klinikken overstået...

Mandens tal var ok - ikke super gode og under det anbefalede men brugbare.. Jeg havde et æg der målte 19 og ægløsning om 3-4 dage... MEN MEN MEN ingen insemination da han mente at jeg med min baggrund ikke ville kunne gennemføre graviditet...

Så tilbage til nulpunktet, ny henvisning til fertilitetsklinik på OUH med henblik på udredning for gentagende aborter.. Bla undersøge immunforsvar gener og kromosom fejl osv...

Glemte selvfølgelig at spørge mht tidshorisont..

Så sidder nu igen med mange spørgsmål... Hvor er det træls...!!!!

Del dette indlæg

Øv dag. Men husk på det er rart han er ærlig og ikke bare stiller jer blår i øjnene. Sådan er Niels. Han vil hellere være ærlig så du jan komme videre m det samme :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Håber snart i kan komme i gang med udredning, så du kan få svar på alle dine spørgsmål.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg ved det godt.. Men han sagde at hvis OUH afviser mig, hvilket de godt kan finde på fordi jeg godt kan blive gravid, så skulle jeg bare få en ny henvisning til ham - og så måtte vi prøve... Troede bare jeg snart havde en god graviditet i vente

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg ved det godt.. Men han sagde at hvis OUH afviser mig, hvilket de godt kan finde på fordi jeg godt kan blive gravid, så skulle jeg bare få en ny henvisning til ham - og så måtte vi prøve... Troede bare jeg snart havde en god graviditet i vente

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du fået ekstra progesteron nogle af de gange du har været gravid?

I langt de fleste tilfælde,er problemet bare progesteron mangel,og det er jo nemt at gøre noget ved.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER