Oprettet September 12, 2011 Nå, så er det sørme allerede imorgen min søde kæreste/mand og jeg skal ind til Niels Lund til første samtale mht fertilitetsudredning... Nervøs.? MEGET... Nå men altså, vi fik afvide vi sku medbringe en sædprøve, så jeg har købt et glas som vi kvinder kender fra urinprøvet :) og jeg har læst alle papirene fra klinikken.. Men er nu i tvivl om hvordan vi skal fragte sæden - måske dumt spørgsmål.. Men skal glasset bare med, eller skal det holdes tæt på kroppen...?? Ja måske dumt spørgsmål - men glemte At spørge klinikken, og er i forvejen nervøs for samtalen i morgen, det er jo netop fordi vi vil have et barn, så jeg blir bare så skrøbelig og bange for hvad der skal ske.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Det skal opbevares tæt på kroppen, men ikke et sted hvor der bliver for varmt. En lomme langt inde er fint :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 den skal holdes tæt på kroppen og prøven må ikke være mere end 1½ time gammel før den skal afl. på klinikken. Held og lykke vi skal selv til undersøgelse i okt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Den må hellere ikke blive for kold, for så dør svømmerne rimelig hurtig. :goodluck imorgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Ok, 1000-tak fik afvide max time - men 11/2 før inseminering.. Vi "slap" med 1 mdr ventetid.. Og har heldigvis været ved gynækologen en del gange før.. Det et bare først nu vi bliver udredt - jeg er tjekket via blodprøver og for pco tidligere, dog uden at finde noget unormalt... Held og lykke til jer også :) skal i også til Middelfart..? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Hmm tror jeg lægger den under blusen :D hvis folk bare vidste hvad nogle mennesker gennemgår for at få en barn... Tror det ville skabe større forståelse.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Ja ude ved Dr. Lund siger de den maks må være en time gammel :) Vi puttede glasset i en pose.. og så havde jeg den imellem blusen og jakken når vi kørte derud.. og gik der op.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Den metode låner jeg lige :) så håber jeg at det går godt imorgen, og at han siger vi kan gå igang med projekt baby med hjælp.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Den metode låner jeg lige :) så håber jeg at det går godt imorgen, og at han siger vi kan gå igang med projekt baby med hjælp.. Skal nok sende krydsede fingre mod Middelfart i morgen så... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Tak tak.. Håber på de kan hjælpe mig med ikke at abortere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Min mand opbevarede den altid i buksekanten :) Ellers røg den et smut ind i min BH :rolleyes Vi havde et ret stort problem, for den klinik vi var tilknyttet havde ikke lige et rum, hvor manden kunne være sig selv lidt tid :unsure :unsure og vi havde 2 timers kørsel til klinikken, men prøven var alligevel altid fin når vi kom frem... :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Vi må tage imorgen som en oplevelse, min mand har stadig svært ved tanken om at lave prøven.. Men det er nok altid svært for mænd første gang.. Det er jo heller ikke sjovt for os kvinder når gynækologen lige forklare At der er kondom på scanneren.. Husker stadig min graviditet i februar hvor jeg blev scannet i en 1/2 time af tre forskellige personer.. Men jeg ved at at et barn vil få det godt hos os - vi har en datter på 4 1/2 år som stortrives trods far er selvstændig ( kok på eget sted) og jeg er hjemmegående husmor.. Så i morgen blir en succes ligemeget hvad - for vi er sammen om det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites