Oprettet September 12, 2011 ... boy!! Vi venter os en lille dreng :loveshower Manden var ellers sikker på, at det ville blive en pige, og den kinesiske kalender sagde også pige. Men det var helt tydeligt en lille dreng :loveshower Nu er det så bare at vente de sidste ca. 40 uger <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Tillykke med det er en søn, men hvor lang tid er du gravid hvis du skal vente yderligere 40 uger?? ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Tillykke.. :loveshower DU er godt nok lang tid gravid :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 tillykke :hurra men man da håbe at du ikke skal vente yderligere 40 uger hi hi :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 Haha, nej håber sørme ikke jeg skal vente 40 uger mere. Havde lidt planlagt at jeg kan nøjes med 20 uger mere ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 Tillykke med det en dreng.. :glad og så ligger jeg helt flad af grin over det med de 40 uger :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2011 Uhh hvor ville jeg også bare gerne vide hvad det bliver denne gang, men tror nu godt jeg ved hvad det bliver, for det hele sidder som det gjorde da jeg ventede min store pige. Så jeg tror på en pige mere :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites