Besvaret March 30, 2011 Skøn med skønt på :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 De der spisesmække, har du et mønster til dem, eller er det i frihånd? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 De der spisesmække, har du et mønster til dem, eller er det i frihånd? Det er fri hånd... havde en alm. "lang" smæk.. og så gjorde jjeg mit mønster endnu længere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Først og fremmest, skal i da lige se et billede af den glade prinsesse i ovenstående kjole :loveshower: (Hun ville slet ikke stå stille.. ^_^ ) Er hun ikke bare LÆKKER??????? :7himmel :7himmel :7himmel ******************************************************************************************* Forleden da Stof & Stuff havde 20% udsalg... fik jeg ENDELIG købt det uglestof jeg så gerne ville have til at sy noget baby sengetøj af. Købte også lidt mælkedrengestribet stof... Havde også købte noget med små ugler... men da jeg modtog pakken i dag - stod der bare udsolgt på papiret.. MEN jeg kan se de stadig har det på shoppen :( SÅ jeg er ret skuffet!!! ^_^ NÅ men meningen er at jeg vil sy tittekant på sengetøjet når jeg går igang... OG det har jeg aldrig prøvet før... så her til aften, gav jeg mig lige i kast med pink silkesnor og grønt skråbånd.. og lavede en lille test: Og må sige jeg er fortrøstningsfuld.. det skal nok blive godt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Det ser da bare super godt ud smukke :glad Hvilken symaskine har du? Og bruger du en speciel trykfod til tittekanterne? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 smuk lille pige ;) sødt stof du har fået fat på.. ser godt ud med kanten.. Du sq sej til det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Det ser da bare super godt ud smukke :glad Hvilken symaskine har du? Og bruger du en speciel trykfod til tittekanterne? :) Jeg har en PFAFF Select 3.0 :loveshower LOVE IT! Tja nu er det jo min første gang inden for tittekanter.. og den fod jeg brugte var.. øhh en "justerbar overlock fod".. men det var ikke optimalt.. vil bestille nogle nye fødder ved kjærsgård :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Jeg har en PFAFF Select 3.0 :loveshower LOVE IT! Tja nu er det jo min første gang inden for tittekanter.. og den fod jeg brugte var.. øhh en "justerbar overlock fod".. men det var ikke optimalt.. vil bestille nogle nye fødder ved kjærsgård :) Jeg har også en Pfaff, og jeg sad faktisk lige og kiggede på nye "fødder". Ville nemlig gerne have en skråbåndskantningsfod ;) Jeg må da hellere lure på Kjærsgård :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Super fine ting søde :loveshower Jeg bestilte også ved stof og stuff hvor den ene ting ikke kom :( og det var endda det jeg helst ville ha haft :( Øv bøv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Jeg har også en Pfaff, og jeg sad faktisk lige og kiggede på nye "fødder". Ville nemlig gerne have en skråbåndskantningsfod ;) Jeg må da hellere lure på Kjærsgård :) Puhh sig lige til hvis du ser fødderne billigere et sted.. for syntes da de er pebret hvis man skal have et par stykker.. :( Super fine ting søde :loveshower Jeg bestilte også ved stof og stuff hvor den ene ting ikke kom :( og det var endda det jeg helst ville ha haft :( Øv bøv For dårligt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Meget! :( Har lige været inde og se på deres hjemmeside og det står OGSÅ som værende på lager <_< Så nu har jeg sendt dem en mail om jeg synes det er for dårligt, og at det var på grund af dette stof jeg bestilte. Håber de kan give mig et svar på dette så. Synes ski lidt det er dårlig kundeservice, for det gør jeg ik rigtig ønsker at bestille derfra igen, når man ikke ved om det overhovedet kommer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Meget! :( Har lige været inde og se på deres hjemmeside og det står OGSÅ som værende på lager <_< Så nu har jeg sendt dem en mail om jeg synes det er for dårligt, og at det var på grund af dette stof jeg bestilte. Håber de kan give mig et svar på dette så. Synes ski lidt det er dårlig kundeservice, for det gør jeg ik rigtig ønsker at bestille derfra igen, når man ikke ved om det overhovedet kommer! Sad lige og tænkte det samme... Tror ski os jeg sender dem en mail... for er sgu os noget træls over det :( Kunne forstå hvis der var mega udsalg og de så havde skrevet på deres forside man sku være obs på udsolgte varer... MEN det stod der jo ikke noget om! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Puhh sig lige til hvis du ser fødderne billigere et sted.. for syntes da de er pebret hvis man skal have et par stykker.. :( Efter hvad jeg kan se, koster de ca. 25-30 kr mindre HER pr stk, end hos de andre ;) Og så kommer der ingen porto i, når jeg lægger i kurven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Efter hvad jeg kan se, koster de ca. 25-30 kr mindre HER pr stk, end hos de andre ;) Og så kommer der ingen porto i, når jeg lægger i kurven :) Ja det har du ret i søde.. :) Havde slet ikke tjekket andre steder endnu... startede med kjærsgaard, da det er der min maskine er fra... hihi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 HUSK nu at du har en hel kasse hos mig med phaff trykfødder ;) Måske de passede til den ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Og søde... Det grønne stof med grøn tittekant ser bare MEGA godt ud... LOVE IT :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Fik du mailet dem? Jeg sendte dem en mail igår aftes og har allerede fået svar. Hun var desværre i New York li ge nu, men havde pillet det af nettet, og ville gerne kigge deres rester igennem når hun kom hjem, og var der noget ville hun sende det til mig :) Så smid dem endelig en mail :) Og det grønne med tittekant ser SÅ godt ud! Ligesom dine negle ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 HUSK nu at du har en hel kasse hos mig med phaff trykfødder ;) Måske de passede til den ;) I knooow smukke.. :) MEN tror ikke der er nogen af de helt "nye"?? Hmm tja det er jo spændende.. hihi Og søde... Det grønne stof med grøn tittekant ser bare MEGA godt ud... LOVE IT :loveshower :loveshower :loveshower TAK sveske.. det var lige en test - på et rest stykke jeg havde :) Fik du mailet dem? Jeg sendte dem en mail igår aftes og har allerede fået svar. Hun var desværre i New York li ge nu, men havde pillet det af nettet, og ville gerne kigge deres rester igennem når hun kom hjem, og var der noget ville hun sende det til mig :) Så smid dem endelig en mail :) Og det grønne med tittekant ser SÅ godt ud! Ligesom dine negle ;) Jeps mailede dem straks efter vi havde snakket om det.. og sjovt nok fik jeg svar lige da jeg gik i seng... Og hun har ikke skrevet noget om New York eller noget til mig?! <_< Kan lige lægge mailen herinde senere.. Ihh syntes os det blev så fint med tittekanten.. og ja sikke en kontrast til min grimme negle med orange neglelak ;) TAK søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Så har jeg sørme været krea igen :) Har jo fri om onsdagen - og startede dagen hos kiropraktoren pga. min "spasser" ryg... Og ja - fik ordrer om at jeg skulle hjem og slappe af. FEDT tænkte jeg.. sidde ved spisebordet og sy ;) Gik i krig med en spencer kjole..... Hvad syntes i? Der mangler stadig knapper... Meeen skal lige finde nogen orange nogen... Skal godt nok øve mig på og sy rundinger :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Den er bare smadder sød den spencer. Er det fra gudebogen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Den er bare smadder sød den spencer. Er det fra gudebogen? TAK søde.. :) Nej det er et mønster fra "Minikea" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Den er bare smadder sød den spencer. Er det fra gudebogen? Hvad er "gudebogen"? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Hvad er "gudebogen"? :) Det er DENNE ... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites