Oprettet November 18, 2010 NÅ så er det vidst på tide at jeg viser lidt frem af mine KreaSysler :) Forside på Årets Julefrokost Invitation til vennerne (de røde kasse er censur ;)) Se bort fra den dårlige print kvalitet - eneste printer der ville fungere laver nogle dumme streger..! Desværre kan man slet ikke se skyggerne i skægget og håret efter det er printet :( Bagside på Årets Julefrokost Invitation til vennerne (de røde kasse er censur ;)) Se bort fra den dårlige print kvalitet - eneste printer der ville fungere laver nogle dumme streger..! "Herre"-bordkort til årets julefrokost i firmaet.. "Dame"-bordkort til årets julefrokost i firmaet... Begge ovenstående bordkort matcher invitationen de har fået... skal lige se om jeg ikke kan finde den en af dagene... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Da det blev Vinter midt i december 2009... Vores hjem de sidste mange år... flyttede derfra i februar.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Skt. Hans aften hos gode venner 2009... En smuk blomst i vennernes have... Endnu en smuk blomst... Vennernes hund: Chili - som de liiige havde fået få uger før.. Chili.. Og ja de 4 næste billeder taler for sig selv: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 En plakat lavet til den Skønne Falke Arthur (min skønne venindes bette knejt) - Lavede den også i Tøsefarver til storesøster Gaia Love.. Lidt sjov og fiksfakserier med et af mine billeder.. Lidt mere fiksfakserier Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Iiiiiiih søde altså---- Du ved jo godt at jeg synes du er fantastisk dygtig til alt hvad du laver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 havde jo længe ventet en kreatråd fra dig søde, for ved du er enorm ferm med computer og tegneprogrammer, samt at fotografere... Synes dog du har glemt en meget vigtig ting, du har slet ikke vist den rose, som bl.a var den røde tråd til jeres bryllup, den er nemlig bare sindssyg flot - synes ikke lige at kunne finde en smily med et anderkendende blik :-) Men glæder mig til at se mere fra din hånd :-) så keep up the good work Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Flotte flotte ting Og åh hvor jeg længes efter sommer når jeg kigger på de midsommerbilleder *suk* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Meget flotte ting :) De der sorte firkløvere på plakaten, er de der i virkeligheden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Iiiiiiih søde altså---- Du ved jo godt at jeg synes du er fantastisk dygtig til alt hvad du laver :) TAAAK du skønne... og ilm :wub havde jo længe ventet en kreatråd fra dig søde, for ved du er enorm ferm med computer og tegneprogrammer, samt at fotografere... Synes dog du har glemt en meget vigtig ting, du har slet ikke vist den rose, som bl.a var den røde tråd til jeres bryllup, den er nemlig bare sindssyg flot - synes ikke lige at kunne finde en smily med et anderkendende blik :-) Men glæder mig til at se mere fra din hånd :-) så keep up the good work Hvor er du sød Vanni... :wub Skal nok finde noget frem ind på den anden computer en af dagene ;) Promise... Flotte flotte ting Og åh hvor jeg længes efter sommer når jeg kigger på de midsommerbilleder *suk* TAAAAAK søde... <3 Meget flotte ting :) De der sorte firkløvere på plakaten, er de der i virkeligheden? Taaak.. og hmm nej - det glemte jeg helt og skrive... det er en lang historie... men der var en på det andet forum der mente at jeg havde kopieret hende fuldstændig... (at hun så ikke har tegnet noget i illustrator men lavet noget helt andet - og jeg IKKE har kopieret hende - er så en anden sag!!!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Hold da op du er dygtig! :glad :glad Sikke nogle fine billeder søde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Hold da op du er dygtig! :glad :glad Sikke nogle fine billeder søde :biglove :wub TAAAAK søde.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Min kære moster blev gift den 16 august 2008 - og der tog jeg bla. disse skønne billeder: :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Min kære Henrik og Jeg blev jo gift tilbage i 2009 - og der til havde jeg lavet nedestående indbydelse til vores gæster... Rosen har jeg tegnet specielt til VORES dag! Ønskeliste... Rute-beskrivelse Praktiske oplysninger.. Svar kort Personlige chokolader jeg lavede... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Arh men Christina det ku' du da leve af det dér - total cool :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Arh men Christina det ku' du da leve af det dér - total cool :super :blush Hvor du sød Louise...... ELSKER at sysle med sådan noget... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 For laaaaaaaaaaaaang tid siden... sprang en enorm sød og smuk BK kvinde til - da jeg havde lyst til at udforske "Trash-the-dress" kategorien inde for fotografering... Desværre ligger mange af billederne på en ekstern harddisk - i et låst brandskab pt. og jeg ville ønske jeg havde tid til og finde dem frem og gøre noget ordentlig ved dem... MEN jeg har disse 2 i må se: Og hvis den skønne kvinder virker bekendt er det nok ikkeeee så underligt :biglove Endnu engang TAK søde... :biglove Og er der nogen i fremtiden der vil stille dem selv og deres kjole til rådighed.. så skriv ENDELIG til mig.. for vil så gerne ØVE mig... Øvelse gør mester siger de kloge... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 For laaaaaaaaaaaaang tid siden... sprang en enorm sød og smuk BK kvinde til - da jeg havde lyst til at udforske "Trash-the-dress" kategorien inde for fotografering... Desværre ligger mange af billederne på en ekstern harddisk - i et låst brandskab pt. og jeg ville ønske jeg havde tid til og finde dem frem og gøre noget ordentlig ved dem... MEN jeg har disse 2 i må se: Og hvis den skønne kvinder virker bekendt er det nok ikkeeee så underligt :biglove Endnu engang TAK søde... :biglove Og er der nogen i fremtiden der vil stille dem selv og deres kjole til rådighed.. så skriv ENDELIG til mig.. for vil så gerne ØVE mig... Øvelse gør mester siger de kloge... de der billeder er bare über cool. Og jeres røde tråd til brylluppet var bare så godt :-) elsker den rose :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 de der billeder er bare über cool. Og jeres røde tråd til brylluppet var bare så godt :-) elsker den rose :kram TAK søde... Ja i forhold til det var mit gamle lille ikke smarte kamera.. og at jeg aldrig aldrig havde prøvet det før... så er jeg sgi stolt... MEN det var jo ikke svært med den søde og smukke model <3 Og tak.. nu måtte jeg jo vise den frem når du havde spurgt efter den ;) Den er jo tegnet specielt til denne dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 Shit du er dygtig :respekt Du tager nogle vildt gode billeder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2010 Wow... du er godt nok god bag et kamera og på computer... Super smukt... :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2010 Shit du er dygtig :respekt Du tager nogle vildt gode billeder ;) Wow... du er godt nok god bag et kamera og på computer... Super smukt... :glad :blush Tusind tak for rosen i 2 skønne kvinder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2010 Hold da fast, du er da vildt kreativ og produktiv tilmed. :) Kan særligt godt lide stemningsbillederne, de er super godt fanget! :) :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Nøj hvor er jeg forelsket i jeres indbydelse til jeres bryllup! :biglove Den er ik mindre end fantastisk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Hold da fast, du er da vildt kreativ og produktiv tilmed. :) Kan særligt godt lide stemningsbillederne, de er super godt fanget! :) :gp Taaak :) Puhh hvis bare der var maaaange flere timer i døgnet - så kunne jeg spytte tingene ud ;) ELsker også mine billeder - føler helt jeg er til stede når jeg ser på dem igen... Nøj hvor er jeg forelsket i jeres indbydelse til jeres bryllup! :biglove Den er ik mindre end fantastisk :loveshower TAK søde... De blev liiiige som jeg drømte om.. og ja alle inviterede roste dem også.. så dem er jeg os stolte af.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites