Besvaret April 20, 2011 Det er DENNE ... :) Nååårh- den har jeg allereed :D Skulle jo lige høre, om jeg var gået glip af noget ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Nååårh- den har jeg allereed :D Skulle jo lige høre, om jeg var gået glip af noget ;) Har endnu ikke prøvet og lave noget derfra.. men det kommer vel ;) Skal jo lige finde tid til det hele... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Har endnu ikke prøvet og lave noget derfra.. men det kommer vel ;) Skal jo lige finde tid til det hele... Smækbukserne jeg har lavet, er delvist fra den- og et par af bukserne vist også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Smækbukserne jeg har lavet, er delvist fra den- og et par af bukserne vist også :) Smækbukserne har jeg set en del steder.. ligesom "EG jakken" som den bliver kaldt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Smækbukserne har jeg set en del steder.. ligesom "EG jakken" som den bliver kaldt ;) Øh- jeg er dårlig til forkotelser åbenbart. Hvad er EG jakken? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Øh- jeg er dårlig til forkotelser åbenbart. Hvad er EG jakken? :) Jamen det er jo forkortelse for hende damen der har skrevet gudebogen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Jamen det er jo forkortelse for hende damen der har skrevet gudebogen ;) :lol jeg ER jo langsom :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 :lol jeg ER jo langsom :lol Lol... nej du er ej søde... det kan da være svært og vide med alle de forkortelser.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 du kører bare derudaf :) Tak Mie.. :) Ja det går da stille og roligt fremad med det der syning der... ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Tak Mie.. :) Ja det går da stille og roligt fremad med det der syning der... ^_^ jeg er simpelthen nødt til at spørge - har du ikke et stort lager af børneting/tøj klar til jeres kommende child? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 jeg er simpelthen nødt til at spørge - har du ikke et stort lager af børneting/tøj klar til jeres kommende child? Jo af købt tøj har jeg da et par kasser fyldt efterhånden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Jo af købt tøj har jeg da et par kasser fyldt efterhånden ;) :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2011 Vi er blevet inviteret til naboens yngste søns konfirmation... :) Desværre havde vi booket hotel akkurat den dag i KBH.. MEN jeg har i dags rykket den en dag frem - så vi først ankommer på min fødselsdag (d. 22 maj) :> Nå, men jeg ville jo gerne overraske knægten med at vi alligevel kan komme.. så lavede lige nedenstående kort i min sparsomme frokostpause i dag. Har ikke skrevet noget navn på - men smidt det i postkassen hos dem. Er ret sikker på han godt kan se det er manden og jeg der er tegnet i karikatur i midten ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Vi er blevet inviteret til naboens yngste søns konfirmation... :) Desværre havde vi booket hotel akkurat den dag i KBH.. MEN jeg har i dags rykket den en dag frem - så vi først ankommer på min fødselsdag (d. 22 maj) :> Nå, men jeg ville jo gerne overraske knægten med at vi alligevel kan komme.. så lavede lige nedenstående kort i min sparsomme frokostpause i dag. Har ikke skrevet noget navn på - men smidt det i postkassen hos dem. Er ret sikker på han godt kan se det er manden og jeg der er tegnet i karikatur i midten ;) Det er da et super godt kort og en rigtig god ide ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Det er da et super godt kort og en rigtig god ide ;) Tak søde.. :) Dejligt "nogen" gad kommentere det ;) Syntes os det blev sååå fint.. og konfirmanden var helt vild.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Imorgen skal vi til svigerfars kærestes datter's konfirmation.... OG så skulle jeg finde på noget kreativt-ikke-set-før-måde-at-give-penge-på... Nedenunder ser i mit hurtige påfund! Krukken med guld for enden af regnbuen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Tak søde.. :) Dejligt "nogen" gad kommentere det ;) Syntes os det blev sååå fint.. og konfirmanden var helt vild.... Hey jeg er ikke nogen :numse :D Men jeg er træt og plat :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Imorgen skal vi til svigerfars kærestes datter's konfirmation.... OG så skulle jeg finde på noget kreativt-ikke-set-før-måde-at-give-penge-på... Nedenunder ser i mit hurtige påfund! Krukken med guld for enden af regnbuen! Den er bare blevet super flot og kan rigtig godt lide din ide :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Vi er blevet inviteret til naboens yngste søns konfirmation... :) Desværre havde vi booket hotel akkurat den dag i KBH.. MEN jeg har i dags rykket den en dag frem - så vi først ankommer på min fødselsdag (d. 22 maj) :> Nå, men jeg ville jo gerne overraske knægten med at vi alligevel kan komme.. så lavede lige nedenstående kort i min sparsomme frokostpause i dag. Har ikke skrevet noget navn på - men smidt det i postkassen hos dem. Er ret sikker på han godt kan se det er manden og jeg der er tegnet i karikatur i midten ;) Imorgen skal vi til svigerfars kærestes datter's konfirmation.... OG så skulle jeg finde på noget kreativt-ikke-set-før-måde-at-give-penge-på... Nedenunder ser i mit hurtige påfund! Krukken med guld for enden af regnbuen! Sikke nogle gode idéer :glad Sikke et fint vi-vil-gerne-komme-kort, og rigtig god idé med regnbuen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Imorgen skal vi til svigerfars kærestes datter's konfirmation.... OG så skulle jeg finde på noget kreativt-ikke-set-før-måde-at-give-penge-på... Nedenunder ser i mit hurtige påfund! Krukken med guld for enden af regnbuen! Ej hvor er den fin :) Kan godt lide din kreative tankegang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Hey jeg er ikke nogen :numse :D Men jeg er træt og plat :D Neeeej du er ikke BARE nogen... Du er jo Christina-musen :loveshower Træt, plat? Det minder mig om vi har glemt og opdatere en tråd ;) Den er bare blevet super flot og kan rigtig godt lide din ide :glad TAK søde.. syntes os det endte meget godt ud.. OG jeg reddede at min spraylim lavede klatter vha. nogle guld glimmer... Sikke nogle gode idéer :glad Sikke et fint vi-vil-gerne-komme-kort, og rigtig god idé med regnbuen :loveshower Tak søde... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Ej hvor er den fin :) Kan godt lide din kreative tankegang :) Taaaaak :biglove Tja den er vidst bare blandet, skør og MIG ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Neeeej du er ikke BARE nogen... Du er jo Christina-musen :loveshower Træt, plat? Det minder mig om vi har glemt og opdatere en tråd ;) Ja det er da rigtig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2011 Ihh, hvor er den regnbue bare skøn Christina! Hvordan har du lavet den?:glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites