Besvaret May 15, 2012 Hvad skulle lækkermåsens far så have serveret for sine gæster?? :) Åhh jamen det ved jeg ikke, men jeg bliver jo så lækkersulten ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Igår fejrede vi at lækkermåsen blev 2 år i tirsdags.... Så der skulle der jo OGSÅ en kage til....: Lyse kagebunde, hvid toblerone-creme, hyldeblomst mousse og friske danske jordbær. Overtrukket med marcipan! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Igår fejrede vi at lækkermåsen blev 2 år i tirsdags.... Så der skulle der jo OGSÅ en kage til....: Lyse kagebunde, hvid toblerone-creme, hyldeblomst mousse og friske danske jordbær. Overtrukket med marcipan! Mums hvor ser den lækker ud :sandie Og vildt flot lavet! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Imorgen skal vi holde gadefest i vores grundejerforening "Spurven"... SÅ jeg har lavet en lille kage...: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Lørdag den 11 august fejrede vi at manden fyldte 30 (d. 9/8). Det blev fejret med telt i haven - og jeg havde selvfølgelig været kreativ... her følger lidt: Bordplans oversigt: (Sat i en gammel billedramme - som vi også brugte til bordplanen til vores bryllup) Guirlander (der hang i loftet i hele teltet): (Udstansede en kæmpe stak guld cirkler og syede dem derefter sammen på symaskinen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Memory Lane: (En minde-væg med billeder fra min kære mand blev født - og til da han blev student) - har desværre kun dette dårlige billede Gave: (2 lærreder lavet af mig til min kære mand... de hænger så flot i vores stue).. OG så fik han også 2 stk. "One man Mr. Shy" lamper af mig.. med lilla og grøn skærm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Hvor er det bare nogen flotte billeder. Er det jer to? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Hvor er det bare nogen flotte billeder. Er det jer to? :) Tak :) Ja det er min mand og mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 du ved jo, at jeg er vild med de to billeder du har lavet, synes de er for fede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2012 Så VILDT dygtig. Tænk at være SÅ kreativ... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2012 Kan virkelig godt lide de billeder du har lavet med dig og Henrik. Del dette indlæg Link to post Share on other sites