Besvaret January 20, 2012 BLOMSTER SMYKKER Efter en kort men DYR søgning på etsy - blev jeg inspireret til at lave nogle fede øreringe... Mindes og have set andre herinde lave det samme.. det er os bare SÅ nemt - og enkelt. Har siden det første sæt (det på billedet) - har jeg lavet dem i lime, gul, sort og pink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 øv jeg kan ikke se billedet :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 STINNA-4-ÅR Ja det kalder min mand det, når jeg giver mig i kast med perler med videre... MEN ryggen var mega smadret efter en bytte-gave-ræs dag. Så da han lavede mad - hyggede jeg med perlepladerne Det endte med et par ugler og kassettebånd... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Var til SUPER hyggelig krea-hygge ved en anden fora bruger.... hvor jeg hyggede med de skønne skønne kvinder OG børn... holdte babyer - (Olivia og Jonas) OG fik lidt gylp med i prisen ;) Da jeg havde travlt på vej ud af døren - nuppede jeg min computer med - så var kreativ på den... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 KREA-JULEGAVER Total kopiering af en multi-krea-kvinde jeg kender.... Skønne mussel-malede hjerter til min svigermor Slik skål - til Svigerfars kæreste, min mor og en veninde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 BLOMSTER SMYKKER Efter en kort men DYR søgning på etsy - blev jeg inspireret til at lave nogle fede øreringe... Mindes og have set andre herinde lave det samme.. det er os bare SÅ nemt - og enkelt. Har siden det første sæt (det på billedet) - har jeg lavet dem i lime, gul, sort og pink Fuck de er fine hordan har du lavet dem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 JULEFROKOST INVITATIONER Den viste er fra vores egen julefrokost herhjemme (vi blev 22 personer i vores lille hus :o ) og har så haft lavet en næsten magen til - til firmaets julefrokost den 10 december. Det blev lavet som A5 størrelse - og så lavede jeg "matchende" bordkort til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 FASCINATOR-FEST-LÆKKER Før årets julefrokost, gav jeg mig i kast med at lave min egen store fascinator. Købte en masse fjer fra en butik på etsy... og de nåede og dukke op aftenen før julefrokost Er selv vildt glad for den - og manden kommenterede ikke noget negativt.... Billedet er taget lige efter jeg har lavet den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 HALLOWEEN Hvert år til halloween er vi sammen med vennerne og deres 2 drenge (nu 3) - hvor vi i den lokale lille Brugs' - skærer græskarlygter. Bagefter bliver de stillet på en lang række - og de 3 flotteste får præmier. Vores venner forventer altid det er MIG der har nye ideer med til hvad de to drenges græskar skal skæres ud som. Så igen i år havde jeg luret lidt rundt og bestemt mig for 2. Den store (han bliver 8 her til februar) - skar selv det til højre ud - efter jeg havde tegnet det og hjulpet med at udhule. Det til venstre lavede den "mellemste" og jeg.. (han blev 6 i august). Jeg tegnede og han var med til at skære... til sidst "blottede" jeg tænderne for den orange skal.. så den så rigtig ond ud - inden den fik et mini græskar i munden. Ved siden af os stod en anden familie fra byen - og den lille pige ville gerne have vores ven til at hjælpe... og den skulle være magen til det jeg lavede... (stak ham dog lidt i siden og sagde han ikke skulle kopiere helt - da jeg jo lavede denne med hans søn!) Hvem tror i vandt 1. præmien?? - Den lille pige med en kopi af det P og jeg havde lavet Knægten blev SÅ ked. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 ÅRETS JULEKORT..... Hmm før jeg tegnede det der endte med at blive ÅRETS julekort 2011 - havde jeg tegnet nedenstående... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 hvor er du bare dygtig, jeg er rigtig vild med de fleste af dine ting :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 hvor er du bare dygtig, jeg er rigtig vild med de fleste af dine ting :) TAK sveske... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Fuck de er fine hordan har du lavet dem Jeg nægter at du ikke svare så jeg spammer indtil du gør :whistling :whistling :whistling :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Jeg nægter at du ikke svare så jeg spammer indtil du gør :whistling :whistling :whistling :balloons :balloons LOOOL Hvilket har du spurgt dette om søde??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 LOOOL Hvilket har du spurgt dette om søde??? Kig på side otte :whistling de der øreringe wow hvordan har du lavet dem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 HOLD da op du har lavet mange lækre ting søde... Kan man hyre dig til at lave en fashinator til lille bitte mig? :whistling SÅ mange fede ting. Du er SÅ dygtig. Er stadig træt af at vi ikke bor tættere sammen så vi kan kreahygge sammen når man lige havde lyst :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Kig på side otte :whistling de der øreringe wow hvordan har du lavet dem Hvad farve skal de være? ;) Pink, Grøn, Turkis, Sorte, gule? SÅ kan jeg da godt smide et par med.. hihi HOLD da op du har lavet mange lækre ting søde... Kan man hyre dig til at lave en fashinator til lille bitte mig? :whistling SÅ mange fede ting. Du er SÅ dygtig. Er stadig træt af at vi ikke bor tættere sammen så vi kan kreahygge sammen når man lige havde lyst :) Det kan vi godt finde ud af sveske... du kan evt finde fjer inde på etsy til den.. :) Ja det er sgi en træls ting..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Ej hvor er du sød, det er ligemeget bare ikke gule. Men hvordan har du lavet dem er det fabrikshemmelighed :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Ej hvor er du sød, det er ligemeget bare ikke gule. Men hvordan har du lavet dem er det fabrikshemmelighed :balloons ;) Nej det er skam ingen hemmelighed.... Cernit/fimo - og nogle "molds" købt på etsy... i ovnen og så lakeret ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Min veninde bad mig lave 2 kager til lillemandens fødselsdag der skulle holdes i aften ved hans far.... SÅ jeg har lavet følgende to: Lagkage med creme, makroner, jordbærmarmelade, bananer, chokolade glasur, flødeskum og pyntet med chokoladekringler og krymmel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Kage med tobleronecreme og hindbærmousse... overtrukket og pyntet med farvet marcipan... (den er dog blevet lidt flad.. men måtte lægge den samme allerede i lørdags :/) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Du skulle hellere have afleveret dem hos mig :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Du skulle hellere have afleveret dem hos mig :sandie Hvad skulle lækkermåsens far så have serveret for sine gæster?? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites