Oprettet September 10, 2011 Lad mig præsentere mig selv kort! Jeg er 28 år gammel, nygift med min mand Tim og arbejder som sygeplejerske. Om 10 dage er min p-pillepakke tom, og vi har besluttet at det skal være den sidste, i hvert fald i denne omgang. Så er det jo spændende om der sker noget! :) Det lidt specielle hos os er, at det haster lidt. Jeg lider af dissemineret sklerose, og tager en gang om ugen en sprøjte der holder sygdommen nogenlunde i ave, men jeg skal stoppe den medicin mens vi prøver, under graviditeten og mens jeg ammer. Under graviditeten holder min krop heldigvis selv sygdommen nede (ingen ved hvorfor, men det er da fedt!), men inden er jeg lidt ubeskyttet, så det er bare om at komme i gang med at levere nogle resultater! :blush Egentlig ville jeg bare gerne sige hej! Og melde mig på banen... :) Så HEJ! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2011 Hej - velkommen på banen og held og lykke :) Vi må krydse fingre for, at det går hurtigt, så du ikke mærker meget til sygdommen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2011 Velkommen til... :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2011 Velkommen til og held og lykke med projektet :glad Håber det går hurtigt :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2011 Velkommen til! :) Masser af held og lykke. Og så må vi da virkelig håbe der er gevinst hurtigt, så du ikke kommer til at mærke en masse til din sklerose! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2011 Velkommen :balloons Og masser af :goodluck her fra ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2011 Velkommen til :balloons og :goodluck med babyprojekt :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2011 Velkommen til BK hvor jeg er sikker på at du vil komme til at tilbringe mange timer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2011 Wellcome to your new best friend! :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2011 Velkommen til. :balloons Håber I står med II i første forsøg!! :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2011 Velkommen :balloons :goodluck og :bd håber snart I står med II :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites