Besvaret January 18, 2011 Håber hun bliver glad for min brudekjole. Næææ... tog hun den med?? Ej var det ikke svært? Uha... du må SUSE du og få fat i et skønt billede :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 .oO(fæææææææææææææææærdig med min naturfagsopgave yeahhhhh) har du solgt din kjole??? Ja det har jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Næææ... tog hun den med?? Ej var det ikke svært? Uha... du må SUSE du og få fat i et skønt billede :loveshower Ja hun tog den med. Det var lidt underligt da jeg fandt den frem. Var også inde og spørge P om jeg var underlig, fordi jeg overvejede at prøve den en sidste gang. Det mente han jeg var, mænd ;) Prøvede den ikke, men nu kan den forhåbentlig gøre hende glad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 .oO0(Jaaaa SÅ fedt at logoet var der i første omgang..)0Oo. .oO0(NUuuij et enkelt lille bolsje smager sindsygt godt når man spiser dem så sjældent..)0Oo. .oO0(Der er lææææænge til kl 16 :/)0Oo. .oO0(GLÆDER mig til min fridag i morgen...)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Ja hun tog den med. Det var lidt underligt da jeg fandt den frem. Var også inde og spørge P om jeg var underlig, fordi jeg overvejede at prøve den en sidste gang. Det mente han jeg var, mænd ;) Prøvede den ikke, men nu kan den forhåbentlig gøre hende glad. jeg overvejede lige en gang, om jeg også skulle sætte min kjole til salg, men nej jeg kan endnu ikke gøre det. Tænker det måske kommer senere.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 jeg overvejede lige en gang, om jeg også skulle sætte min kjole til salg, men nej jeg kan endnu ikke gøre det. Tænker det måske kommer senere.... Jeg må sige, at i dag er det faktisk en rart, at den er væk. For det først så fylder den jo, og den hang ikke en gang i vejen herhjemme og for det andet ved jeg have penge skal bruges på. Vi have købt et maleri ind til stuen. Så jeg når kigge på det billede, så ved jeg at det er købt i stedet for min kjole. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Dejligt jeg fik støvsuget og vasket gulv, så mangler vi bare ALT det andet :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Ja hun tog den med. Det var lidt underligt da jeg fandt den frem. Var også inde og spørge P om jeg var underlig, fordi jeg overvejede at prøve den en sidste gang. Det mente han jeg var, mænd ;) Prøvede den ikke, men nu kan den forhåbentlig gøre hende glad. Hihi... jeg tror jeg havde prøvet den hvis det var mig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Hmm tror det bliver da en udfordring for mig at have 4 unger under 5 år alene på lørdag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 At jeg glæder mig til min iPad kommer med posten på torsdag :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Hold da op her er stille, mon alle sover :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Hold da op her er stille, mon alle sover :D Har tænkt akkurat det samme..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 .oO(okay kom positivt, dagen idag står på naturfag) .oO(har fri imorgen, og fredag står den på ynglingsfaget samfundsfag) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 .oO0(MØG ryg...)0Oo. .oO0(Så kom jeg jo igen ikke tidligt op pga den.. :( suk..)0Oo. .oO0(Godt med noget havregryn..)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 .oO(naturfag er overstået, og skal have den sidste naturfagslektion d. 7/2, og det er lige efter vores 2. kursus, så ved godt, hvad mit hoved er fuld af til den tid) .oO(så er min skønne mand lige kommet træt hjem fra arbejde) .oO(ha ha ha ha jeg har fri imorgen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Jeg prøver at holde smerterne ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 .oO(hvad laver i allesammen, for synes her er så stille) .oO(nu synes jeg, at jeg er en sød kone, for når manden kommer ud af badet, så er tv´et slået over på fodbold) .oO(og jeg hader ellers at glo forbold) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Vil gå i seng, manden sover alligevel på sofaen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Vil gå i seng, manden sover alligevel på sofaen ;) neeeeeeej Dorte, du må ikke forlade mig,.... bliv her... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 .o0(At det hele er lidt træls lige pt)0o. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 .o0(At det hele er lidt træls lige pt)0o. åh nej søde, det er jeg ked af at høre, du ved du kan altid kontakte mig, hvis du har brug for at få læsset lidt af.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 åh nej søde, det er jeg ked af at høre, du ved du kan altid kontakte mig, hvis du har brug for at få læsset lidt af.. Tak søde det skal jeg nok, men lige nu har jeg slet ikek overskud til at sidde her skulle bare lige ind og tjekke i alle havde det godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 overvejer meget kraftigt at gå i seng.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Tak søde det skal jeg nok, men lige nu har jeg slet ikek overskud til at sidde her skulle bare lige ind og tjekke i alle havde det godt :) åhhh sweetiepie sender dig et kæmpe :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 .oO(Tror jeg bare skal tage en slap af dag idag, kan mærke at kroppen ikke rigtig vil det samme, som mit hoved) .oO(Hvor er i alle sammen henne) Del dette indlæg Link to post Share on other sites