Besvaret January 13, 2011 .oO0(Avv jeg brændte min tunge..)0Oo. .oO0(Uhmm godt med hj.lavet burgere..)0Oo. .oO0(Er SUR!)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 .oO0(Avv jeg brændte min tunge..)0Oo. .oO0(Uhmm godt med hj.lavet burgere..)0Oo. .oO0(Er SUR!)0Oo. Smukt billede du har fået på din profil søde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 .oO( hold da op hun virker fattet hende Lene E.) .oO(og så sneer det lige igen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 .oO0(Avv jeg brændte min tunge..)0Oo. .oO0(Uhmm godt med hj.lavet burgere..)0Oo. .oO0(Er SUR!)0Oo. hvorfor er du sur søde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 helt utroligt så mange syge børn der er for tiden - god bedring til alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Smukt billede du har fået på din profil søde :) :kiss :kiss TAK søde.. hvorfor er du sur søde? Hmm bla. pga det jeg lige har skrevet et indlæg om... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 .oO(ser noget om konfirmationsmode og blåmands tøj, og hold da op, det er jo tilbage til 90´erne, med koslik hård osv i den stil) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 .oO0(Thihi.... NU må de da gætte den...)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 vil gerne være med på den med avs til maven.. burde gå i seng.. meget lang tid siden jeg har haft så mange smerter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 så kan vi jamré over det i fælleskab Tak, det er rart at have en at jamre med :) Mit har stået på i nogle dage nu. Total konstant murren! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 God bedring til alle med av i maven Tusind tak mia :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Håber på at få noget nattesøvn- Jessie musen er blevet møg forkølet :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 .oO(Jeg vil også have børn :( ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 At jeg glæder mig til håndbold :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Tak, det er rart at have en at jamre med :) Mit har stået på i nogle dage nu. Total konstant murren! her er det desværre mensessmerter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Utroligt så meget dårlig tv der bliver sendt :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 .oO(Jeg vil også have børn :( ) Kram er sikker på det nok snart skal blive din tur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Utroligt så meget dårlig tv der bliver sendt :blush Hehe den tanke sad jeg også med Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Kram er sikker på det nok snart skal blive din tur tak, hvor er du bare sød. Noget af det, som jeg bl.a. også lærte på kurset, var at det er okay at være misundelig over at andre kan få børn, når det bare ikke lykkes for os... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 tak, hvor er du bare sød. Noget af det, som jeg bl.a. også lærte på kurset, var at det er okay at være misundelig over at andre kan få børn, når det bare ikke lykkes for os... Self er det det, det er jo en kæmpe drøm man går med som bare ikek vil lykkedes, det må være hådt at se andre omkring en så godt kan få det ønske opfyldt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 .oO0(Hvorfor virker punkterne på min seddel som noget der hurtigt er klaret.. men i virkeligheden er ret uoverskueligt?)0Oo. .oO0(Savner forår/sommer - så vi kan drikke øl i haven med naboerne...)0Oo. .oO0(Åhh jeg er træt..)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 .oO(kl 14 står den på rengøring, og så ikke flere overspringshandlinger fra min side) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 .oO(kl 14 står den på rengøring, og så ikke flere overspringshandlinger fra min side) Er du kommet igang søde? Vi nyder lige et par minutters pause da vi lige har spist.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Er du kommet igang søde? Vi nyder lige et par minutters pause da vi lige har spist.. jep jep er kommet igang, har støvsuget, og virkelig været grundig idag, nu holder jeg pause igen, skulle bare liiiiiiiiiiiiiiige tjekke om der var sket noget nyt Del dette indlæg Link to post Share on other sites