Besvaret January 7, 2011 Er endelig kommet hjem til manse min - som ser Matador.. Om lidt vil jeg ned og købe Champagnebrus til ham.. det har han bedt om... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Er endelig kommet hjem til manse min - som ser Matador.. Om lidt vil jeg ned og købe Champagnebrus til ham.. det har han bedt om... det må være gode tegn når han har bedt om noget specielt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Stinnamus.. har du set jeg har skrevet til dig i aftensmad tråden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 det må være gode tegn når han har bedt om noget specielt Det er kun øjeblikke han har det godt.. :( Stinnamus.. har du set jeg har skrevet til dig i aftensmad tråden Nææ må straks ind og kigge.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Sidder og tænker på at jeg faktisk er ligeglad med at manden har glemt min fødselsdag (er vant til lidt af hvert med den mand) :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Sidder og tænker på at jeg faktisk er ligeglad med at manden har glemt min fødselsdag (er vant til lidt af hvert med den mand) :lolhit :lolhit Ej det har han da forhåbentlig ikke!!! :blink Så er du i din gode ret til at finde kagerullen frem :bask Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Sidder og tænker på at jeg faktisk er ligeglad med at manden har glemt min fødselsdag (er vant til lidt af hvert med den mand) :lolhit :lolhit :o :o :o Han skulle SKAMME sig!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Hold da op ungen er sur :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Håber virkelig vi kan få en weekend uden alt for meget ballade, Pinky og Brain må gerne holde lidt lav profil, kunne være meget rart :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Sne sne sne og lidt mere sne, holder det mon aldrig? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 .oO0(ELSKER min lillebror)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 .oO0(ELSKER min lillebror)0Oo. Kan jeg godt forstå :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 .oO( vil til at bevæge mig i seng) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Tænker om det mon er i dag de royale tvillinger kommer til verden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 overvejer at tage i Ikea :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 overvejer at tage i Ikea :) Det gad jeg også godt, men har bare så langt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Det gad jeg også godt, men har bare så langt ;) Vi har ikke så langt- men må indrømme det er ikke lysten der driver værket, men mangler nogle billedrammer :blush Der er altid så mange mennesker :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 om jeg skal gå i bad eller lægge tøj sammen. Har 3 kurve :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 .oO0(Er der nogen der har noget energi??)0Oo. .oO0(Burde virkelig komme i sving..)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 .oO0(Såååådan en MØGk.....)0Oo. .oO0(Nu må lillebror godt ringe..)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 .oO0(Såååådan en MØGk.....)0Oo. .oO0(Nu må lillebror godt ringe..)0Oo. Hva så søde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Hva så søde Det er hende der med hundene... skal nok fortælle mere når jeg har snakket med min bror.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Det er hende der med hundene... skal nok fortælle mere når jeg har snakket med min bror.. Jaaah du skal, er spændt på at høre hva hun siger :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites