Besvaret January 2, 2011 .o0 (Lækkert med lidt shopping)0o. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Gad vide hvad Gitte ser hun sidder og kigger på en boligannonce, som en af min gamle klassekammerater har lagt ud på facebook.. vi i se hjemmet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 burde stoppe med at spise og gøre mig klar til fødselsdag... Men hvorfor skal mens komme lige når kuren skal starte.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Om jeg er ved at være forberedt nok til eksamen i morgen? Skal dog lige google 5-faktor modellen. Har skrevet ordet i mine noter, men kan intet finde om det i lærebøgerne... Så måske er det en vi har haft i et tidligere fag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Ja da jamen når han nu gerne vil sælge denne lejlighed, så går jeg ud fra, at det ikke gør noget, at jeg lige linker til den herinde det lækre hjem og kan så lige meddele, at lejligheden koster 2 mio mere, end vi gav for vore hus... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 jamen når han nu gerne vil sælge denne lejlighed, så går jeg ud fra, at det ikke gør noget, at jeg lige linker til den herinde det lækre hjem og kan så lige meddele, at lejligheden koster 2 mio mere, end vi gav for vore hus... Så har jeres hus da godt nok været billigt :yay Synes det ser lækkert ud - hæfter mig dog ved spejlet og ribben der står på gulvet - virker som om væggene ikke rigtigt kan bære at der bliver hængt tunge ting på dem? Men tæker også at de må have en stor kasse med aviser, ting mm. stående på trappen mens de fik taget billederne :lolhit Med et lækkert sted at bo - hvis jeg skulle tættere til byen ville Frederiksberg helt klart være mit foretrukne sted, alternativt Østerbro. Hvilket jo så selvfølgelig også er de 2 dyreste steder :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 jamen når han nu gerne vil sælge denne lejlighed, så går jeg ud fra, at det ikke gør noget, at jeg lige linker til den herinde det lækre hjem og kan så lige meddele, at lejligheden koster 2 mio mere, end vi gav for vore hus... Det er overhovedet ikke min stil.. Men håber de finder en køber Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Så har jeres hus da godt nok været billigt :yay Synes det ser lækkert ud - hæfter mig dog ved spejlet og ribben der står på gulvet - virker som om væggene ikke rigtigt kan bære at der bliver hængt tunge ting på dem? Men tæker også at de må have en stor kasse med aviser, ting mm. stående på trappen mens de fik taget billederne :lolhit Med et lækkert sted at bo - hvis jeg skulle tættere til byen ville Frederiksberg helt klart være mit foretrukne sted, alternativt Østerbro. Hvilket jo så selvfølgelig også er de 2 dyreste steder :angry jeg synes også, at deres hjem virker meget designer agtigt... Men det med at tingene ikke er hængt op, der tænker jeg mere, at det jo er moderne, at have det stående sådan... Og vores hus var/er jo billigere, da det jo ikke er i nogen midtby (eller jo, men denne by er jo ikke så stor) Vi bor jo ude på landet i en mindre by, men vi købte jo hus for 5 år side til maj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Det er overhovedet ikke min stil.. Men håber de finder en køber jeg synes det er en flot stil, er også til det minimalistiske (tildels), men synes det er meget boligbladsagtig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 jamen når han nu gerne vil sælge denne lejlighed, så går jeg ud fra, at det ikke gør noget, at jeg lige linker til den herinde det lækre hjem og kan så lige meddele, at lejligheden koster 2 mio mere, end vi gav for vore hus... Feeed lejlighed, men hold op en pris :blush Den koster 1.4 mere end vi gav for vores hus, sindsygt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Fed lejlighed, den koster 2,3 mill. mere end vi gav for vores hus her midt i Varde ;) Men okay vi har så bygget om for 1,1 mill. ca. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 .oO0(Yeah fandt mine nøgler... i mandens jakke ;))0Oo. .oO0(Hmm hvornår mon jeg får min smagssans igen??)0Oo. .oO0(Havde ellers glæædet mig til at skulle smage: Laks i sennepssauce..)0Oo. .oO0(Mon manse har husket og købe et stik til fjernsynet/wii'en??)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Bliver helt mærkeligt ikke at have tøsen i soveværelset mere :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 .oO(man kan slet ikke se, at hverken Sisse fisker eller Lise Rønne er mødre, hvor ér det bare flot. Jeg ligner en, som lige har født, og har ikke engang været gravid) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 .oO(har en hund billigt til salg, for helvede hvor er den træls, vil ikke høre efter, skaber sig over fyrværkeriet, men skaber sig også alligevel, er total morsyg, hvilket betyder, at rejser jeg mig, eller bare bevæger min lillefinger, så kommer han rendene) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Hvordan kan sådan et lille menneske lave så meget ballade???- Bertram er på opdagelse Glæder mig til en aften/nat uden fadl vagt, tror det blir til film hygge på sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 .oO0(HVORNÅR får jeg min smagssans igen?????)0Oo. .oO0(AVVV min næse er øm..)0Oo. .oO0(Puhaaa - jeg HADER og være syg.. Mangler overskud..)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 SUUUUUUUUUUUUUUUK og sorg, min dvd maskine er lige gået kaput, ferien er slut, men det værste er, at min fars fætter lige er død efter kort tids kræfsygdom, som de lige har fundet ud af, da han kom ind med brækket ben, kun 48 år gammel og sådan en livs glad mand, lå på hospice i 2/3 dage og nu er det slut :boo :boo :boo :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Sidder og tænker på hvordan dagen imrogen kommer til at gå, da August skal starte i Børnehave for første gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 SUUUUUUUUUUUUUUUK og sorg, min dvd maskine er lige gået kaput, ferien er slut, men det værste er, at min fars fætter lige er død efter kort tids kræfsygdom, som de lige har fundet ud af, da han kom ind med brækket ben, kun 48 år gammel og sådan en livs glad mand, lå på hospice i 2/3 dage og nu er det slut :boo :boo :boo :boo :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 SUUUUUUUUUUUUUUUK og sorg, min dvd maskine er lige gået kaput, ferien er slut, men det værste er, at min fars fætter lige er død efter kort tids kræfsygdom, som de lige har fundet ud af, da han kom ind med brækket ben, kun 48 år gammel og sådan en livs glad mand, lå på hospice i 2/3 dage og nu er det slut :boo :boo :boo :boo ej søde, det er jeg ked af at høre. Håber du er okay og sender en masse :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 SUUUUUUUUUUUUUUUK og sorg, min dvd maskine er lige gået kaput, ferien er slut, men det værste er, at min fars fætter lige er død efter kort tids kræfsygdom, som de lige har fundet ud af, da han kom ind med brækket ben, kun 48 år gammel og sådan en livs glad mand, lå på hospice i 2/3 dage og nu er det slut :boo :boo :boo :boo Hader den forpulede møg sygdom :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Tænker hvor jeg kan finde sæson 7, episode 11 af Desperate Housewives Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 ej søde, det er jeg ked af at høre. Håber du er okay og sender en masse :kram :kram :kram :kram :kram :kram Tusind tak - det slog godt nok pusten ud på mig, at han allerede skulle herfra, havde lige fået en update fra hans datter her før nytår, før det med Hospice kom på tavlen. Så det er bare gået SÅ hurtigt med ham, må nok sige at jeg er i chok. Del dette indlæg Link to post Share on other sites