Guest

Hvad tænker du lige nu?

1,748 indlæg i dette emne

At det er super flot at Kato er blevet Årets Artist på The Voice :glad :glad

Del dette indlæg

.oO(på Adam den lille figther, Nevin den lille tøs og deres mor Inge, som allerede nu har grædt så mange tårer. Åhhh håber virkelig ikke, at miraklernes tid er forbi endnu, og begge børn klare skærene og får lov til at vokse op og blive stor og voksne engang)

Del dette indlæg

Annonce ♥

.oO(på Adam den lille figther, Nevin den lille tøs og deres mor Inge, som allerede nu har grædt så mange tårer. Åhhh håber virkelig ikke, at miraklernes tid er forbi endnu, og begge børn klare skærene og får lov til at vokse op og blive stor og voksne engang)

Åhh ja - det håber jeg også... Det må være så frygteligt at være dem i denne tid :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjælp mig lige her.. der er noget der er gået forbi min næse...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjælp mig lige her.. der er noget der er gået forbi min næse...

det er inde på BX, hvor en har født sine tvillinger alt for tideligt, og især drengen kæmper for sit liv

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er inde på BX, hvor en har født sine tvillinger alt for tideligt, og især drengen kæmper for sit liv

Det var da trist... er alle stadig på bx

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ved det ikke, men jeg er stadig derinde, da der er nogle, som jeg følger derinde. Men må indrømme, at det jo nok er herinde jeg er mest aktiv...

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ved det ikke, men jeg er stadig derinde, da der er nogle, som jeg følger derinde. Men må indrømme, at det jo nok er herinde jeg er mest aktiv...

Tænk hvis du var lige aktive begge steder, så ville du have travlt :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænk hvis du var lige aktive begge steder, så ville du have travlt :lol

hov hov hov skal du være fræk :jul12:

Del dette indlæg

Annonce ♥

.oO(hvad mon min status bliver, når jeg når op på 1000 beskeder herinde? lige nu, hvor jeg er på de 900 beskeder, er jeg fast inventar)

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Hvad skal jeg finde på at lave imens bassen putter!?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er der, men bruger det faktisk ikke rigtig.... Vil hellere bruge min tid herinde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og tænker på at jeg skal finde på noget sjovt til dem fra mit arbejdet, men ved ikke hvad det skal være.

Del dette indlæg

Annonce ♥

.oO(hvor er vores GPS oplader henne? jeg skal bruge den imorgen, når jeg skal til billund)

.oO(det er allerede imorgen, at jeg skal snakke med danadopt)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er der, men bruger det faktisk ikke rigtig.... Vil hellere bruge min tid herinde :)

Det samme her... :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

.oO(nu har han skisme bare at blive glad for den jakke, som jeg har bestilt )

.oO(hvorfor fryser jeg sådan?)

Del dette indlæg

Annonce ♥

.oO(nu har han skisme bare at blive glad for den jakke, som jeg har bestilt )

.oO(hvorfor fryser jeg sådan?)

Måske du skulle have bestilt en jakke til dig selv :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske du skulle have bestilt en jakke til dig selv :P

jaaa det ville jeg også gerne, for synes den er ret fed, men lige nu går mine penge til julegaver og ikke til mig selv :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

.oO(for pokker Mark Owens hår klædte ham, Robbie er godt nok en chamør, og det klip de viste fra Mtv, den udsendelse har jeg liggende nede i kælderen på et vhs bånd)

.oO(Gary har godt nok tabt sig, mon ikke han kunne fortælle os, hvordan han har gjort det)

.oO(Jason, som jeg som teenager synes var den grimmeste TT´er er godt nok blevet en lækkermås, for pokker da, ham ønsker jeg mig i julegave)

.oO(syndt at Howard ikke kunne nå frem, for savnede ham faktisk lidt)

.oO(manden er lige kørt til Hammel til inddørs fodbold, og sagde til ham inden han kørte, at hvis han skulle af sted i aften, så skulle han også køre omkring tanken og købe den nye TT cd med hjem til mig)

.oO(mon jeg når op på de 1000 beskeder idag)

Del dette indlæg

Annonce ♥

.oO(for pokker Mark Owens hår klædte ham, Robbie er godt nok en chamør, og det klip de viste fra Mtv, den udsendelse har jeg liggende nede i kælderen på et vhs bånd)

.oO(Gary har godt nok tabt sig, mon ikke han kunne fortælle os, hvordan han har gjort det)

.oO(Jason, som jeg som teenager synes var den grimmeste TT´er er godt nok blevet en lækkermås, for pokker da, ham ønsker jeg mig i julegave)

.oO(syndt at Howard ikke kunne nå frem, for savnede ham faktisk lidt)

.oO(manden er lige kørt til Hammel til inddørs fodbold, og sagde til ham inden han kørte, at hvis han skulle af sted i aften, så skulle han også køre omkring tanken og købe den nye TT cd med hjem til mig)

.oO(mon jeg når op på de 1000 beskeder idag)

hvis nogle gerne vil se god aften dk med take that, så bliver det genudsendt på tv2 zulu imorgen ved en 2 tiden mener jeg.

Og programmet fra Mtv, som de viste klip fra, hvor Robbie blev betalt for at vise numse, ja det har jeg jo i kælderen med min samling af tt ting. Jeg mener programmet hed most wanted, og husker værten som min ynglings vært og han hed Ray Cocks. Jeg har ikke selv en videoafspiller, så kan ikke lige overspille det til folk hvis det er, men låner det gerne ud...

Del dette indlæg

Annonce ♥

.oO(morpige er rumnørd :jul12: , men vi elsker hende alligevel :wub )

Del dette indlæg

Annonce ♥

.oO0(Hvorfor er det liiige jeg stresser mig selv så meget??)0Oo.

.oO0(Min to-do-liste de næste dage er PROPFYLDT...)0Oo.

Del dette indlæg

Annonce ♥

.oO0(Hvorfor er det liiige jeg stresser mig selv så meget??)0Oo.

.oO0(Min to-do-liste de næste dage er PROPFYLDT...)0Oo.

sender dig positive tanker, og siger med løftet pegefinger, at du skal huske dig selv... :loveshower :loveshower

og sender lige et :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om jeg bare skal ligge mig til at sove :)

Men det er nu ikke nemt når trunten ligger og snorker :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror jeg vil drikke mit glas saft ud, og starte de indledene øvelser til at gå i seng

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER