Besvaret November 26, 2010 .oO(Tak til den globale opvarmning for det skønne snevejr, eller ikke tak) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 - At jeg synes det sindsygt vildt, at Vanni allerede har 713 besvarelser - det er mere end 30 besvarelser om dagen :blink :D Total :respekt for det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 - At jeg synes det sindsygt vildt, at Vanni allerede har 713 besvarelser - det er mere end 30 besvarelser om dagen :blink :D Total :respekt for det :D hov hov behøver vi nævne det:-) Men har da overvejet at spørg Ki og Martin om ikke der skal laves en konkurrance om, hvem der først rammer 1000 beskeder:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 hov hov behøver vi nævne det:-) Men har da overvejet at spørg Ki og Martin om ikke der skal laves en konkurrance om, hvem der først rammer 1000 beskeder:-) Ej, den gider jeg ikke engang være med i ;) :haha Vi andre har jo tabt på forhånd :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 .o0(Bum bum.... Er det for tidligt ikke at gide have gæster næste weekend?)0o. .o0(Glæder mig til at se hvad de har af spændende ting til Katvig Lagersalg imorgen)0o. .o0(Jeg burde gå i seng)0o. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2010 .oO0(Fatter ikke jeg var SÅ frisk til morgen... Vækning af Rasmus Nøhr's "Det glade pizzabud", samt en kat der stod og spandt mig i hovedet - og en mand der holdte mig i hånden - var åbenbart det der skulle til :biglove )0Oo. .oO0(Syntes turen ned og aflevere manden på arbejde var liiidt lang (nok mest pga der var en som mente han skulle køre 30 km/t))0Oo. .oO0(Burde rejse mig og komme igang med de tusinde projekter jeg har idag...)0Oo. .oO0(Skal ud og købe juletræ i eftermiddag :loveshower - Bliver sååå hyggeligt og få det ind og pyntet...)0Oo. .oO0(I'm grateful to be ME - hvis vi ser bortset fra min/vores kamp)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2010 Ej, den gider jeg ikke engang være med i ;) :haha Vi andre har jo tabt på forhånd :lol Ja den har vi andre da tabt allerede nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2010 .oO(kan det da blive ved med at vælte ned med sne?, det har det gjort siden jeg vågnede ved en 9 tiden, og om det også gjorde inden, ved jeg jo ikke) .oO(må nok heller tage mig sammen, og gå ud og skovle sne igen igen) .oO(hvor er det hyggeligt med julepynt) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2010 .oO( Håber manden snart gider hente treo til mig, har ondt :( .oO( Prøver at tage mig sammen til at få ryddet op, så vi kan få lidt julepynt op. Er jo første advent imorgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2010 Tænker - Om jeg har husket og fået det hele handlet ind til fødselsdagen for Annika i morgen ;) Føler jeg har glemt et eller andet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2010 .oO0(Håber Dorthe får holdt en hyggelig dag for Annika i morgen..)0Oo. .oO0(Burde virkelig os gå i seng nu - så jeg er klar til at køre tidligt i morgen... skal være i Padborg senest kl 10 til lækker morgenmad)0Oo. .oO0(Så kan jeg os få H til at stoppe med at "trække torsk i land"... damn han larmer...)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2010 om der snart kan falde mere sne og om Simon mon har taget det forkerte ben ud af sengen,så morgen sur som han er Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2010 Tænker - at vores hund virkelig VIRKELIG lugter rådden med de prutter han kan fyre af lige nu. Bliver snart nød til at sende ham ud i hans kasse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2010 .oO(hvor er det hyggeligt med Far til fire, den med julebal i nisseland) .oO(synes min mand er verdens skønneste) .oO(gu´ ved om jeg kommer i skole imorgen, når de har lovet det uvejr i nat) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2010 -Åhhh hvor jeg elsker den mand <3 -Håber Emil sover i nat nu der ingen nattevagt kommer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2010 .oO(hold da op vinteren viser sig fra sin hårde side idag) .oO(synes egentlig det er lidt kedeligt ikke at være i skole) .oO(mon manden kommer hjem i eftermiddags, eller om de sneer inde på jobbet) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2010 .oO har virkelig lyst til at køre hjem.. her sker jo intet på arbejdet.. gab gab Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2010 .oO(er glad for at der ikke er noget på tapetet i dag.... Orker INTET!) .oO(er rigtig ked af at det tog halvandet døgn før vores lille hund var normal igen, efter naboen fyrede lidt skyts af lørdag aften :( Det bliver vist en hård december, og ikke noget med nytår til os :() Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2010 .o0(Burde tage tøj på og komme ud af døren...Men det er bare så SK*** koldt!)0o. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2010 .oO(kan det vejr dog blive ved?) .oO(hvorfor gider min hundebasse ikke snakke med mig?, han har bare lagt sig ude i gangen) .oO(hvad mon vi skal nytårsaften, måske man skulle forslå folk fra området om man evt skulle mødes, eller skulle man holde det til de venner, som vi plejer, at holde nytår med) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2010 .oO(mon min bedre halvdel kommer sikkert hjem, og gu´ ve´ hvad tid han så engang er hjemme) .oO(mon man skulle invitere sig selv ud til troldemor med hund og mand nytårsaften) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2010 jeg fryser mine tæer, men det er nu hyggeligt at sidde her med puteren mens rødder leger noget så hyggeligt i badet..... nååh ja lidt sent bad, men i bad kommer de da. huske at banke 2 kroge op til sokkerne i morgen Huske at købe de kroge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2010 .oO(hvor er varmen fra brændeovnen dejlig) .oO(hold da op, hvor lavede de dårlige serier på dr i 1999, magen til ringe skuespillerpræsentation skal man lede længe efter) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2010 at der kun er ca 23 timer til min dejlige mand kommer hjem <3 at jeg snart skal opereres og nyder at der er stille nu drengene sover Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2010 -Er lidt stolt af mig selv- første dag med kostomlægning er gået super godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites