Besvaret November 23, 2010 .oO(hvis jeg var ung mor, og skulle vise min søn vores nedbrændte hus, så havde jeg nok fjernet fugleburet, så mit barn ikke så den døde fugl...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Dejligt at jeg endelig fik købt nogle julegaver og Annikas fødselsdagsgave Har glemt at få aftensmad, er det mon forsent nu Er endelig slet ikke sulten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 julesne julesne - jubiiii kan jeg mon finde min hue Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 .oO mon man skal være syg for evigt.. .oO øv gider det slet ikke mere.. .oO synes Louise er sej hun tabte sig så meget.. .oO Bliver sq lidt trist af at læse de onde mødre, nok er nogle af dem lidt dumme og elsker selv at sige DUM men onde synes jeg altså er hårdt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 .oO(hold op hvor har jeg været doven her til formiddag, er først kommet ud af sengen her kl 11) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 .oO At jeg burde rydde op og støvsuge, men jeg kan ikke finde min energi :( En eller anden har stjålet den, og det gør mig ked af det :boo .oO At jeg glæder mig til min psykiater kommer imorgen... .oO At jeg burde ringe til lægen og få en tid til at få tjekket ryggen,men tør ikke, for er bange for han ikke vil tage mig alvorligt :( .oO At jeg hader det skal være så mørkt og trist udenfor :( .oO At jeg elsker min lille Tildemis :loveshower Hun er så kær, når hun drøner rundt i hele huset og laver ballade. Hun kan da få mig til at smile lidt, her i al elendigheden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 .oO Bliver sq lidt trist af at læse de onde mødre, nok er nogle af dem lidt dumme og elsker selv at sige DUM men onde synes jeg altså er hårdt .oO0(Tænkte akkurat det samme da jeg læste det.. men vi opfatter jo alle sammen ting forskelligt.)0Ooo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 .o0( Tænker jeg gerne vil slippe den dårlige samvittighed Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 .oO0(Dejlig fredeligt på kontoret idag...)0Oo. .oO0(Tror svigermor sætter pris på mine friskbagte pølsehorn)0Oo. .oO0(ELSKER min mand - selv om han kan være et fjols nogen gange...)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 .o0(selvfølgelig skulle jeg da ikke undslippe den omgangs syge vi har kørende her hjemme)0o. .o0(er glad for at min kørelærer aflyste min time imorges, pga. vejret)0o. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Jeg fryser mine hænder Gad vide om man kan skrive på computer med handsker på Kunne være jeg bare skulle lukke døren og håbe på, at dagplejebørnene råber højt nok når de vågner. Står jo lige foran vinduerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Gad vide om man kan skrive på computer med handsker på Kan man godt, man bliver bare mobbet når man gør det på arbejdet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Kan man godt, man bliver bare mobbet når man gør det på arbejdet ;) :haha Kunne jeg godt forstille mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 .o0( Tænker jeg gerne vil slippe den dårlige samvittighed :kram2 håber du har det okay.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 .oO(har læst og lavet nogle af alle de kemiopgaver, som skal laves til imorgen, og tror måske, at jeg har forstået noget af det) .oO(mon man skulle tænde op i brændeovnen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Den opvask der kalder, men når jeg den om lidt eller når rødderne er hentet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Hvem mon der gider at fikse frokost til mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 om jeg skal ringe til min bankmand og få nogle penge.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 om jeg skal ringe til min bankmand og få nogle penge.... Ka han ikk gi mig nogle os? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 .oO(hvorfor er jeg sådan drænet for energi) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 glæder mig til jeg kan få lov at sove igennem.... synes det det er galt at det går ud over at være mor stakkels nadja... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 Hvad skal jeg lave... Kylling eller koteletter? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 at der er meget længe til tirsdag eller onsdag hvor min mand er hjemme igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2010 -Skønt at være hjemme igen efter en skøn dag i Roskilde Del dette indlæg Link to post Share on other sites