Besvaret January 24, 2011 .oO(mon nogle vil købe min brudekjole, er godt nok i tvivl, om det er det rigtige at sætte den til salg) Jeg var også meget i tvivl, da jeg satte min til salg. Da hende som købte den, kom her og kiggede på den. Der blev jeg faktisk glad for at jeg havde sat den til salg. For hun kunne også se, hvor fantastisk en kjole det var, og blev vildt glad for den. Så er bare glad for at den nu kan glæde en ny brud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Nøj, hvor er jeg træt af sygdom... Manden har ligget syg i en uge nu :( Og nu er Luca også ramt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Han er da ikke rigtig i sit hoved ham gutten i Special Victims Unit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Nå jamen så får jeg åbenbart et ekstra barn imorgen kl 6, så måske jeg snart skulle smutte i seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 hababababababa :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Ejjjjj altså :( Det er jeg ked af at høre :kiss taak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Jeg burde måske gå i seng... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 om mit hoved aldrig bliver helt sig selv igen uden depression Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 - Det bliver godt at få noget at spise Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 .o(hold op jeg er kreativ idag, men får bare slet ikke lavet alt det som egentlig var planen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Øv!!! Sidste dag på barsel = mindre tid til mine piger :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Nu kommer manden snart hjem. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 oO0 Håber bare at jeg SNART får godkendt problemformulering til min bachelor!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Er lige kommet hjem efter at have hentet ungerne i børnehave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Så er der kun 3 1/2 time til håndboldkampen starter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Bruge bruge penge, alt for mange penge.. Bruge penge som jeg ikke har :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Jeg tænker om jeg snart skal få taget mig sammen til, at køre ned og handle <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 .oO(er sikker på at resultatet af mine kreativiteter nok skal blive godt) .oO(savner min skønne mand, så er det jo godt, at han snart er hjemme) .oO(mon manden opdager, at jeg har fjernet min brudekjole) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Hvor sjovt at både min søde, dejlige veninde og jeg skulle lave pizza i dag.. Men hold fast et proteinbombe deres bliver.. Pyhhaaaa... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 .oO0()Glæder mig til torsk med det hele i morgen :)0Oo. .oO0(MØB og halsbtændelse.. FORSVIND!!!!!!)0Oo. .oO0(ØV er bare træls humør... hvorfor skal jeg nu arbejde på min fridag :( DUM!)0Oo. .oO0(TRAVL de næste mange dage...)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Synes jeg er ved at være træt, men nej Sarah du skal i hvertfald være vågen til kl 21.45 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 .o0(Dejligt at være ude og spise med familien)0o. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 .oO0()Glæder mig til torsk med det hele i morgen :)0Oo. .oO0(MØB og halsbtændelse.. FORSVIND!!!!!!)0Oo. .oO0(ØV er bare træls humør... hvorfor skal jeg nu arbejde på min fridag :( DUM!)0Oo. .oO0(TRAVL de næste mange dage...)0Oo. :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 .o0(At nu har jeg simpelthen fået NOK af naboens hunde!!!)0o. Del dette indlæg Link to post Share on other sites