Besvaret January 24, 2011 At nu er der ikke længe til at jeg har skreven 700 her inde. du har nu ramt de 700 nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Gad vide om jeg når 1100 i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Gad vide om jeg når 1100 i aften 10 to go! :8: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 10 to go! :8: Weeeee :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Gad vide om jeg når 1100 i aften selvfølgelig gør du det :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 åhhh søde, det lyder da ikke godt Hva er der med dig søde ?? :kiss hvor er I søde altså!! Jamen jeg er skam ok - havde bare lige fået 5 tilmeldinger til mit hold, så jeg kunne starte op og så meldte 2 fra igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 hvor er I søde altså!! Jamen jeg er skam ok - havde bare lige fået 5 tilmeldinger til mit hold, så jeg kunne starte op og så meldte 2 fra igen :( Ejjjjj altså :( Det er jeg ked af at høre :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Hvorfor komme Cullum og Buble ikke snart til Danmark.... trænger til en go koncert <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Hvorfor komme Cullum og Buble ikke snart til Danmark.... trænger til en go koncert <_< Åhh Buble... :loveshower Det er total yndlings minde fra 2010... Koncert i Hamborg... :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Åhh Buble... :loveshower Det er total yndlings minde fra 2010... Koncert i Hamborg... :loveshower :loveshower :loveshower Du skulle have taget min mand og mig med... skam dig :klap Er bare så misundelig :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Du skulle have taget min mand og mig med... skam dig :klap Er bare så misundelig :blush Det var manden min der gav mig det i julegave 2009... Og det var bare såå fedt... ÅHH hvor ville jeg gerne snart se ham igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Det var manden min der gav mig det i julegave 2009... Og det var bare såå fedt... ÅHH hvor ville jeg gerne snart se ham igen... Kunne jeg også godt tænke mig, kan se han kommer til Australien, men måske det bliver lidt dyrt så :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Kunne jeg også godt tænke mig, kan se han kommer til Australien, men måske det bliver lidt dyrt så :D :o Jaa det kan godt være det bliver lidt pebret... Manden havde ellers kigget på billetter på min fødselsdag der sidste år (22 maj) - der spillede han i Venedig.. men der var usikkerhed om billetterne.. og det turde han ikke.. Så det blev i Hamborg :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 :o Jaa det kan godt være det bliver lidt pebret... Manden havde ellers kigget på billetter på min fødselsdag der sidste år (22 maj) - der spillede han i Venedig.. men der var usikkerhed om billetterne.. og det turde han ikke.. Så det blev i Hamborg :D Ej hvor hyggeligt kunne det ikke have været :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Ej hvor hyggeligt kunne det ikke have været :loveshower :blush MEGET... MEN Hamborg og overnatning på hotel - er bestemt heller ikke at kimse af :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 :blush MEGET... MEN Hamborg og overnatning på hotel - er bestemt heller ikke at kimse af :loveshower Nej det kan jeg godt forstå... Overvejer om man skal prøve at komme til London hvis han eller Cullum kommer derover, det er godt nok også en hyggelig by :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Nej det kan jeg godt forstå... Overvejer om man skal prøve at komme til London hvis han eller Cullum kommer derover, det er godt nok også en hyggelig by :loveshower Åhh ja det kunne være fedt.. Sig til hvis du finder ud af noget på et tidspunkt og vil have en skør Stinnamus med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Åhh ja det kunne være fedt.. Sig til hvis du finder ud af noget på et tidspunkt og vil have en skør Stinnamus med ;) ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Wuuhuu.... Jeg skal være tante igen :yay: :yay: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Det har du NU.. TILLYKKEEEEE :balloon :balloon :balloon ja det har jeg da også.. du har nu ramt de 700 nu :) det har godt nok også taget lang tid for mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Gad vide om jeg når 1100 i aften mon ikke du gør det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Wuuhuu.... Jeg skal være tante igen :yay: :yay: Tillykke :hurra :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Wuuhuu.... Jeg skal være tante igen :yay: :yay: Tillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Wuuhuu.... Jeg skal være tante igen :yay: :yay: Tillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites