Besvaret January 20, 2011 .oO(at i dette øjeblik, kan det ske at mit kommende barn er ved at blive undfanget et sted i verden) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 .oO(Hvordan kan kronprinsen have tid til at være i malmø og se håndbold, har han ikke lige fået tvillinger???) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 .oO(Hvordan kan kronprinsen have tid til at være i malmø og se håndbold, har han ikke lige fået tvillinger???) Mon ikke Mary har en del ekstra hænder til at hjælpe sig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Mon ikke Mary har en del ekstra hænder til at hjælpe sig ;) jo jo det har hun sikkert helt bestemt, meeeeen de snakkede om, at de selv ville tage sig af deres børn osv, derfor undre det mig, at han nu sidder der, for de yngste er jo ikke så gamle endnu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 jo jo det har hun sikkert helt bestemt, meeeeen de snakkede om, at de selv ville tage sig af deres børn osv, derfor undre det mig, at han nu sidder der, for de yngste er jo ikke så gamle endnu Ejj fordi han køre over broen og ser en håndboldtkamp, så betyder det da ikke at han ikke er der til at tage sig af børnene. Livet går jo ikke i stå, heller ikke selvom man får tvillinger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Ejj fordi han køre over broen og ser en håndboldtkamp, så betyder det da ikke at han ikke er der til at tage sig af børnene. Livet går jo ikke i stå, heller ikke selvom man får tvillinger. :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Ejj fordi han køre over broen og ser en håndboldtkamp, så betyder det da ikke at han ikke er der til at tage sig af børnene. Livet går jo ikke i stå, heller ikke selvom man får tvillinger. :ditto det ved jeg godt, men det var bare lige min første tanke, da jeg så ham... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 det ved jeg godt, men det var bare lige min første tanke, da jeg så ham... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 .oO0(TRAVL weekend..)0Oo. .oO0(Fredag = Niels Hausgaard show - i Sdr.Jylland)0Oo. .oO0(Lørdag = Skønne BK piger)0Oo. .oO0(Søndag = Falfe's fødselsdag)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Burde VIRKELIG gå i seng nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 .oO(fredag morgen, samf hele dagen, uhhhh og så har vi weekend) .oO(Imorgen står den på oprydning, og flere ture på genbrugspladsen, er sikker på, at resultatet bliver sååå godt) .oO(glæder mig til imorgen aften, hvor vi er færdig med at rydde op inde og ude) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 .oO0(Uhmm godt med mad..)0Oo. .oO0(NÅ må hellere få færdig gjort den indkøbsliste der...)0Oo. .oO0(Har jo meeeeega travlt!)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 .oO(hold op hvor er mine holdninger bare røde, jeg kan selv se, hvor rød jeg egentlig er :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 .oO(hold op hvor er mine holdninger bare røde, jeg kan selv se, hvor rød jeg egentlig er :D ) Se min kjole, den er rød som Vanni, alt hvad jeg ejer, det er rødt som den. Det er fordi jeg elsker alt det røde, og fordi at Vanni er min ven :D :loveshower :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Glæder mig sindsygt til foråret... savner at gå og nusse i min have :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Paniiiik. Om 5 dage starter jeg på arbejde igen. 5!!!! Dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Glæder mig sindsygt til foråret... savner at gå og nusse i min have :( Glæder mig også sindsygt til foråret :loveshower :bed :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 JEg glæder mig bare til Hummels forår/sommer kollektion kommer... kan da se en del af det på deres hjemmeside.... kom nu HUMMEL ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 .oO(tavshedspligt vs. oplysningspligt) Se min kjole, den er rød som Vanni, alt hvad jeg ejer, det er rødt som den. Det er fordi jeg elsker alt det røde, og fordi at Vanni er min ven :D :loveshower :lolhit hvor er du bare dejlig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Tænker om Celine måske er ved at blive syg :( Hun kastede op her til aften. At det er skønt at alle børnene sover, så mit hovede kan slappe lidt af inden i morgen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Har mange ting der skal nåes til i morgen aften Hvorfor var det lige vi sagde ja til at holde forsinket julefrokost ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Overvejer om nogen mon vil have min ryg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 .oO0 Burde arbejde på mit studieprodukt med henblik på mundtligt oplæg i næste uge MEEEEEN det er jo fredag, så det er vel en god grund til at lade være ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Om jeg virkelig ønsker den abort :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 .o0(Dejligt manden har taget ungerne med oven på så jeg får lidt ro)0o. .o0(Håber BK tøserne på Fyn får en dejlig dag)0o. .o0(Håber jeg igen får lidt overskud til denne dejlige side)0o. Del dette indlæg Link to post Share on other sites