Besvaret January 11, 2011 .oO gad godt være derhjemme og træne... .oO kan ikke lige se hvordan jeg får pressede træningen ind i dag.. .oO nårh skide vær med det.. Min bedste veninde jeg ikke har set i 8 mdr. kommer jo .oO nøj hvor gad jeg godt det var d. 25 februar kl. 9.00 .oO Dejligt hun kunne presse mig ind så tidligt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 At det er helt ok at sidde og spise popcorn ag drikke cola men sig syge søn(for at få ham til at drikke noget feber 39.7) Hvorfor min mand skal stønne ved mindste bevægelse (er også hjemme med feber) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 At jeg er i mærkeligt dårligt humør i dag... måske er jeg bare lidt nervøs for at skulle til tjek hos jordmoderen.... Bliver jeg bare HVER gang lillemand skal tjekkes... Og så er jeg bare så glad i låget når jeg går derfra, fordi alting var ok... Håber det samme sker i dag.... Jeg hader at have det sådan her... måske det er en ny sending hormoner jeg ikke lige kan styre :boo Nå... jeg tror jeg kører lidt før tid... Måske jeg kan shoppe mig fra det dårlige humør i babysam ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 At jeg er i mærkeligt dårligt humør i dag... måske er jeg bare lidt nervøs for at skulle til tjek hos jordmoderen.... Bliver jeg bare HVER gang lillemand skal tjekkes... Og så er jeg bare så glad i låget når jeg går derfra, fordi alting var ok... Håber det samme sker i dag.... Jeg hader at have det sådan her... måske det er en ny sending hormoner jeg ikke lige kan styre :boo Nå... jeg tror jeg kører lidt før tid... Måske jeg kan shoppe mig fra det dårlige humør i babysam ;) Hey man kan jo altid shoppe sig i godt humør det er vel en kivndes pligt at komme i godt humør på den måde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 .oO(kl 12 skal jeg i gang med alt det, som skal ordnes herhjemme) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 at jeg er lidt træt af at andre ikke altid er så effektive som jeg er, når der er noget der haster og det kræver at man samarbejder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 .oO0(Daaamn alt det papir arbejde...)0Oo. .oO0(Hvor ville jeg bare gerne at ønskejobbet dukkede op..)0Oo. .oO0(Er da egentligt sulten..)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 .o0 er der ikk nogen der gider at tag min nattevagt?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Håber ikke ældstebarnet har det alt for dårligt :( Mon manden og Tobias snart kommer. Hvorfor ringer børnehaven altid lige ved middagstid og siger at ens barn er syg. De ringede samme tid sidste gang. Håber han får det bedre, eller må jeg holde fri i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Så kom ældstebarnet hjem. Han har s** da ikke feber - 37,5 på ene øre og 36,6 på det andet ;) Håber for børnehaven at han har fået feber inden jeg henter Annika :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 .oO0(Hmm hvad mon man skal finde på af mad...)0Oo. .oO0(Er træææt..)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 .oO(hende Tina Lund, hun er altså ikke lige mig, har også set billeder af, hvordan hun behandler sine heste, og det er bestemt ikke godt)¨ .oO(ahhhhh ingen smerter lige nu) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 .oO(hende Tina Lund, hun er altså ikke lige mig, har også set billeder af, hvordan hun behandler sine heste, og det er bestemt ikke godt)¨ Enig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 .o(tror at Tina Lund kommer til at gå amok med brudekjole og smykker, sådan lidt ala Heidi Montag Pratt eller, hvad hun hedder, hvilket jeg synes var lidt for overdreven... Men jeg vil gerne snage i deres liv) .oO((kan ikke helt følge med i the wife, synes ikke helt den fanger mig på samme måde, som mange af de andre) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 .oO0(NU kommer manse snart hjem... )0Oo. .oO0(Ca. 45 minutter..)0Oo. .oO0(ARGHH hvorfor syntes jeg aldrig jeg tager pæne billeder af mig selv.. hmmm)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 .oO(håber virkelig familien er ok i quinesland) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 At jeg er så utrolig heldig med at have fået sådan en nem datter :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Det er vel logik at når jeg har sovet en del i dag at jeg så ikke kan sove nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Det er vel logik at når jeg har sovet en del i dag at jeg så ikke kan sove nu Tja det skulle man mene, men derfor kunne man selvfølgelig godt ønske at man kunne alligevel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Tja det skulle man mene, men derfor kunne man selvfølgelig godt ønske at man kunne alligevel :) Lige præcis.. Men lige nu ser jeg noget ret interessant på DR2 og så håber jeg at blive træt lidt senere.. Indtil da må tv og internet underholde mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Lige præcis.. Men lige nu ser jeg noget ret interessant på DR2 og så håber jeg at blive træt lidt senere.. Indtil da må tv og internet underholde mig Det er sikkert heller ikke noget problem, jeg plejer at gå i seng når der kommer Greys hvide verden- det sover man så godt til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Det er sikkert heller ikke noget problem, jeg plejer at gå i seng når der kommer Greys hvide verden- det sover man så godt til :D Jeg vil gerne se "Big bang theory" de er bare så sjove de fire geeks Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Jeg vil gerne se "Big bang theory" de er bare så sjove de fire geeks Det ved jeg ikke engang hva er :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Mia du skal da bare sætte Dr Update på.. det er det samme og det samme og det samme ;) SÅ må du da falde i søvn... og hvis ikke så kan du ALLE de nye nyheder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites