Besvaret December 30, 2010 .oO(åhhhhåhhhhh vi har kun 3 sprite tilbage, kan man bruge andet til bacardi raspberry?) .oO(skååååååålllll) .oO(Mia vi skal holde en fest en gang) Øhmmmm okay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 .oO(hvor er jeg heldig, at jeg har en dejlig familie) .oO(min mand er super sød, har lige sms´ede mig, og sagt, at han savner og elsker mig :loveshower ) .o0(kan godt høre, at Take That har hentet lidt inspiration hos Godzillas) .oO(synes faktisk at take thats progress er ret vellykket) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 AV MIN MAVE!!!!!!!! Det lyder ikke godt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Yeeeeaaahhhhh der er forest gumb på tv2 zulu. Synes den er fantastisk.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Det lyder ikke godt :( Jeg har noget i stil med kolik for voksne Det gør bare SÅ ondt når jeg har luft i tarmene.. Og der er værst lige lidt inden jeg skal på toilet.. Jeg kunne simpelthen hyle nogle gange.. Men min læge vil ikke kigge på det, han siger det bare er lidt luft i maven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Jeg har noget i stil med kolik for voksne Det gør bare SÅ ondt når jeg har luft i tarmene.. Og der er værst lige lidt inden jeg skal på toilet.. Jeg kunne simpelthen hyle nogle gange.. Men min læge vil ikke kigge på det, han siger det bare er lidt luft i maven Av av av det lyder godt nok som noget grumt noget, går det væk i perioder eller døjer du hele tiden med det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Jeg har noget i stil med kolik for voksne Det gør bare SÅ ondt når jeg har luft i tarmene.. Og der er værst lige lidt inden jeg skal på toilet.. Jeg kunne simpelthen hyle nogle gange.. Men min læge vil ikke kigge på det, han siger det bare er lidt luft i maven jeg ville slå meget hårdt i bordet, og forlange en undersøgelse, for det andet er da ikke til at holde ud for dig søde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Av av av det lyder godt nok som noget grumt noget, går det væk i perioder eller døjer du hele tiden med det? Det er der ikke kontinuerligt hver dag Men flere gange om ugen oplever jeg det ihvertfald.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 jeg ville slå meget hårdt i bordet, og forlange en undersøgelse, for det andet er da ikke til at holde ud for dig søde Jeg har simpelthen verdens værste læge når det kommer dertil.. Jeg var 24 før han ville sende mig til undersøgelse for min ryg hvor de så fandt ud af jeg har gigt og alt muligt andet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Jeg har simpelthen verdens værste læge når det kommer dertil.. Jeg var 24 før han ville sende mig til undersøgelse for min ryg hvor de så fandt ud af jeg har gigt og alt muligt andet. så er det da utroligt, at de ikke har lært af det.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Ejjj hvor ubehagelig, syntes du skal be om han tjekker igen eller en anden lægesmening Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 så er det da utroligt, at de ikke har lært af det.... Ja det kan man jo undre sig over ikke.. Og jeg er bare så træt af at rende panden imod muren dernede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Ejjj hvor ubehagelig, syntes du skal be om han tjekker igen eller en anden lægesmening Jeg synes bare det er hårdt at blive ved med at kæmpe mod dem dernede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Jeg synes bare det er hårdt at blive ved med at kæmpe mod dem dernede det er det bestemt også men noget må der kunen gøres, du skal da ik gå og have det sådan i tide og utide Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Jeg synes bare det er hårdt at blive ved med at kæmpe mod dem dernede jeg synes, at du når kl er 16 skal ringe til vagtlægen og forklare, at du har ondt, og så må de kigge på dig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 det er det bestemt også men noget må der kunen gøres, du skal da ik gå og have det sådan i tide og utide Mærkeligt nok vænner man sig nærmest til det Nu tager jeg det efterhånden som et tegn på at jeg snart skal på toilet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 jeg synes, at du når kl er 16 skal ringe til vagtlægen og forklare, at du har ondt, og så må de kigge på dig... Er det ikke kun ved akutte tilfælde?? For det har jo stået på længe efterhånden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Er det ikke kun ved akutte tilfælde?? For det har jo stået på længe efterhånden jo i princippet, men hvis du har fået så ondt, at du ikke kan holde det ud, så er der jo ikke andet for end at ringe... Og du ringer jo ikke normalt bare du har lidt ondt i hovedet.... Så var jeg dig, så kontaktede jeg vagtlægen. Smerter kommer jo heller ikke altid lige indenfor lægens åbningstider.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 hvorfor helved skulle jeg også lige glemme kransekagen i ovnen... pis.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 hvorfor helved skulle jeg også lige glemme kransekagen i ovnen... pis.. ØV Håber det stadig kan bruges :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 hvorfor helved skulle jeg også lige glemme kransekagen i ovnen... pis.. føler med dig.... det er sku træls når det sker... har du til at lave en ny omgang? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 jo i princippet, men hvis du har fået så ondt, at du ikke kan holde det ud, så er der jo ikke andet for end at ringe... Og du ringer jo ikke normalt bare du har lidt ondt i hovedet.... Så var jeg dig, så kontaktede jeg vagtlægen. Smerter kommer jo heller ikke altid lige indenfor lægens åbningstider.... Det er selvfølgelig rigtig nok.. Det må jeg overveje Del dette indlæg Link to post Share on other sites