Besvaret December 29, 2010 .oO0(WHY skal jeg også besvime nu...)0Oo. .oO0(Nu er det ikke sjovt mere...)0Oo. .oO0(Ser noget så interressant som iCarly)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 .oO0(WHY skal jeg også besvime nu...)0Oo. .oO0(Nu er det ikke sjovt mere...)0Oo. .oO0(Ser noget så interressant som iCarly)0Oo. Ej sødeste Tror du skal ringe til lægen med den besvimelse.. Har du nogen hos dig hvis det sker igen?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ej sødeste Tror du skal ringe til lægen med den besvimelse.. Har du nogen hos dig hvis det sker igen?? Det er bare fordi jeg er syg... så det tager jeg stille og roligt.. Nej manse kommer først hjem en gang sent i aften... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Men selvom man er syg skal man da ikke rende og besvime Åhh, jeg har næsten helt lyst til at hoppe ud i bilen og køre over til dig så jeg kan passe på dig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Men selvom man er syg skal man da ikke rende og besvime Åhh, jeg har næsten helt lyst til at hoppe ud i bilen og køre over til dig så jeg kan passe på dig.. SMil hvor du sød Mia... Men nu har jeg levet med at besvime flere gange dagligt for nogle år siden - såå hare lært og passe på mig selv ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 .oO(er så glad for, at jeg lavede mine opgaver igår, og nu kan hjælpe dem fra klassen med deres) .oO(det var da voldsom så lang tid manden bruger på at hente en pære til vores lampe) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg keder mig en lille smule Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 er slukket på øverste etage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 er slukket på øverste etage! Skal vi hjælpe med at tænde igen?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 er slukket på øverste etage! arrrhhhh det er sku trist Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Tror ikke der er meget håb for resten af dagen .. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Så må ungerne fodres godt af og passe sig selv lidt inden de kommer i seng lidt tidligere så mor kan flade på sofaen til en film Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Mor har netop smidt 2 i seng (middagslur :rolleyes ) og placeret 2 med DS i skødet så mor kan ha' benene oppe i sofaen og computeren foran sig ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Mor har netop smidt 2 i seng (middagslur :rolleyes ) og placeret 2 med DS i skødet så mor kan ha' benene oppe i sofaen og computeren foran sig ^_^ Lyder fornuftigt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 At når aftensmaden er spist, vil jeg i bad (fryser) så skal ungerne i bad og i seng og så vil jeg sætte min brudekjole til salg. Hvor meget kan man mon sælge sådan en kjole for?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 .o0Hvor blir han bare en stor dreng, så dygtig0o. .o0kunne virkelig godt spise kage, men det går jo nok ikke sammen med nupo0o. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 .oO(8 beskeder, og så rammer jeg 2000 besvarelser herinde, hvad sker der lige for mig??) .oO(uhhh vi har is i fryseren, er bare så lækker sulten) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 .oO0(Tror godt Mikkel-mis kunne lide det torsk der...)0Oo. .oO0(Jeg er suuuuulten...)0Oo. .oO0(Vil være frisk NU!!!! TAK!)0Oo. .oO0(SAVNER og fotografere... nogen der er villig til at stille op mon?)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 .oO0(SAVNER og fotografere... nogen der er villig til at stille op mon?)0Oo. Hvis ikke jeg var tyk og grim og ingen penge havde gjorde jeg gerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Gad vide om man stadig kan få de der dimser som hjælper med at åbne diverse glas.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Hvis ikke jeg var tyk og grim og ingen penge havde gjorde jeg gerne Åhh vil du da lige holde din mund... så grimt må man ikke snakke om sig selv :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 .oO0(Tror godt Mikkel-mis kunne lide det torsk der...)0Oo. .oO0(Jeg er suuuuulten...)0Oo. .oO0(Vil være frisk NU!!!! TAK!)0Oo. .oO0(SAVNER og fotografere... nogen der er villig til at stille op mon?)0Oo. Uhh ja har da et par trolde du gerne må låne til det. Og god bedring nu må du da snart se at blive rask søde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Åhh vil du da lige holde din mund... så grimt må man ikke snakke om sig selv :prik Det går da ellers meget godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites