Besvaret December 16, 2010 Hmmm.. Gad vide om jeg skal fortælle pigerne om vores 3 bryllupsdage??? Så tror jeg Stinna vil se at hun ikke er alene i verden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 hmmm undre mig over, at Martin muuuuuuuligvis har glemt en i gruppen, som drillenisse. Men det er jo nok fordi, han ikke ved hvem det egentlig er, som gemmer sig bag profilen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Om jeg snart skulle lette min bagdel og smutte ud og lave bøffer til manden og mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Arghhhh! Jeg gider ikke være syg nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 .oO( ej hvad sker der, nu har min veninde lige ringet og fortalt, at hun skal skilles) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Håber ikke svigermutters fredspibe betyder at hun kræver familiesammenføring i julen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Gad vide om jeg bliver lukket ud af nissefængsel hvis jeg skriver konstant overalt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 .oO0(ELSKER at glæde folk...)0Oo. .oO0(Er såå stolt af mig selv..)0Oo. .oO0(Nuuuij de er gode de Citron specier der... MUMS)0Oo. .oO0(TAK gud - for at lade vores chauffør slippe med livet i behold..)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 At jeg gerne ville have Nisset lidt mere, inden jeg blev afsløret :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2010 Dejlig at jeg har weekend om 23 min. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 er imponeret over de små søde børn ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 .oO0(TAK gud - for at lade vores chauffør slippe med livet i behold..)0Oo. Hvad skete der søde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 .oO0(TAK gud - for at lade vores chauffør slippe med livet i behold..)0Oo. Det lyder ikke rart :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 .oO synes godt nok den hårfarve jeg har siddende i håret netop nu ser noget lilla ud... :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 at det er dejligt at drikke rødvin og spise ost sammen med manden min. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Om jeg skulle ta og gå i min seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 .oO(hvad mon vi skal se i tv i aften, der kommer narina den nye på kanal5, og hairspray på tv2, så skal til at vælge) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 -Får det aldrig en ende?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 -hvor er det dejligt at være samlet alle 4, så skal julen nok blive god -Er stadig helt rørt ovver den store julekurv(kasse) vi modtog i går fra nogle fantastiske mennesker -Håber resten af vinteren blir mildere for MIller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Hvad skete der søde? Det lyder ikke rart :( Han blev ramt lige ind i venstre side af fører huset (førersiden) - og ja lastbilen bliver aldrig nogensinde lastbil igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 .o(hmmm kunne godt bruge, at juleferien startede for mig nu, men sådan er det bare ikke, skal lige overstå 2 skoledage) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 .oO0(Hvad pokker er ferie??????)0Oo. .oO0(Ser frem til og nyde de få helligdage der snart kommer..)0Oo. .oO0(Mon der kommer snestorm nu?)0Oo. .oO0(Det afhænger af vejret om jeg kører til det sdr.jyske i morgen...)0Oo. .oO0(Åhh hvor er jeg træt...)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 .oO(zzzzzzzzzzzzzzzzZZzzzzzzzzzzzzz) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 .oO(zzzzzzzzzzzzzzzzZZzzzzzzzzzzzzz) GODNAT Louise ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites