Besvaret December 13, 2010 at jeg vil gå i seng. Skal op kl 5 i morgen. Nat nat du sov godt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 .oO(hvis jeg kommer over 1700 besvarelser herinde idag, så har jeg over 1000 flere besvarelser herinde, end på BX :unsure , det fortæller jo lidt om, hvor jeg er mest aktiv, og bruger min tid henne :bk ) Samme her. Der inde har jeg 4770 besvarelser og det har taget snart 5 år ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Nåh oki- det er mandag her, så tog det bare som en selvfølge at det også er det for alle andre :D Hvad laver du så her, det er jo mandag i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Hvad laver du så her, det er jo mandag i dag ;) Ja men nu er der jo håndbold, så må det lige vente lidt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Samme her. Der inde har jeg 4770 besvarelser og det har taget snart 5 år ;) hold da op, og hvor mange er det, du allerede har skrevet herinde, på lidt over en månede??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Jeg burde gå i seng, fik kun 3½ time sidste nat fordi Josephine havde feber... og jeg tror ikke det er overstået... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 .oO(at håber, at jeg ikke får et opkald fra min far i nat, og at jeg når, at komme ud til min farmor og være hos hende imorgen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Sidder her på min nattevagt - mon der stadig sidder nogen oppe herinde... Ih altså hvorfor kører den maskine bare ikke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 At jeg er træt. Mon Agers feber kommer tilbage. Håber det ikke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 .oO0(Avvvvvvvvvvvvvv min ryg :()0Oo. .oO0(Tænk sig... 8 år er gået... ELSKER sg* den mand!!!)0Oo. .oO0(GLÆDER mig til at have fri i morgen.. KBH/Tivoli her we come))0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 .oO(er TRÆT af at høre Sebastian på Oline :rolleyes ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 -Er ret stolt af mig selv -Jeg burde bære de julegaver oven på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 .o0 ak ja det var den jul .o0 julestemmingen er ødelagt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 .o0 ak ja det var den jul .o0 julestemmingen er ødelagt Jamen dog :( :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 .o0 ak ja det var den jul .o0 julestemmingen er ødelagt Det lyder ikke rart :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Jamen dog :( :kram2 :kram2 Det lyder ikke rart :( Det handler om at jeg lige fandt ud af at jeg nu også skal holde jul med nogle som jeg ikke gider. Vi skal være hos min mor - hvor vi nu åbenbart blir 20 mand. De 4 af dem er bare ikke min kop te og har ødelagt julestemmingen for mig nu. Jeg magter ikke at være et sted med så mange og har en mand der ikke kan fordrage julen (det skal bare overståes) - men må jo bare holde ud, da jeg jo gerne vil være sammen med min mor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Det handler om at jeg lige fandt ud af at jeg nu også skal holde jul med nogle som jeg ikke gider. Vi skal være hos min mor - hvor vi nu åbenbart blir 20 mand. De 4 af dem er bare ikke min kop te og har ødelagt julestemmingen for mig nu. Jeg magter ikke at være et sted med så mange og har en mand der ikke kan fordrage julen (det skal bare overståes) - men må jo bare holde ud, da jeg jo gerne vil være sammen med min mor. Det var også mange :( Håber da du kan få en lidt hyggelig aften sammen med din mor og mand :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Tænker at jeg sku snart får pip af den familie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Det handler om at jeg lige fandt ud af at jeg nu også skal holde jul med nogle som jeg ikke gider. Vi skal være hos min mor - hvor vi nu åbenbart blir 20 mand. De 4 af dem er bare ikke min kop te og har ødelagt julestemmingen for mig nu. Jeg magter ikke at være et sted med så mange og har en mand der ikke kan fordrage julen (det skal bare overståes) - men må jo bare holde ud, da jeg jo gerne vil være sammen med min mor. Ej det er godt nok også mange og især hvis man ikek kan med dem... :( KRAM Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Må hellere få sat den risegrød over nu... Hov! Nu sidder hun sgu oppe i lænestolen! Og er nu nede igen uden at slå sig, imponerende, faktisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Dejlig at jeg snart kan kom i seng igen (er stadig syg). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 -Kom igennem endnu en dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Dejligt jeg fik taget mig sammen og fik købt de sidste julegaver :) Hader når min konto ikke smiler til mig :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 .oO Kan ikke fatte jeg er gravid efter 3 år i fertilitetsbehandling .oO Hvordan bliver man mon bedst aktiv og lærer alle at kende herinde? .oO Nu er det langt om længe okay at læse om babyer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 .oO Kan ikke fatte jeg er gravid efter 3 år i fertilitetsbehandling .oO Hvordan bliver man mon bedst aktiv og lærer alle at kende herinde? .oO Nu er det langt om længe okay at læse om babyer :loveshower Det ved jeg ikke, men at skrive en masse og fortælle om sig selv, det hjælper gerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites