Besvaret December 8, 2010 .oO0(Burde viiiiirkelig komme i gang med den krea gave NUUUUU)0Oo. .oO0(Skal også have redigeret bryllupsbilleder... )0Oo. .oO0(Burde vel os spise noget??)0Oo. .oO0(Og hente julekortene der ENDELIG er kommet fra trykkeriet :yiepie )0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 jeg elskede at få karakterer, det var bestemt ikke demoraliserende..Men jeg er heller ikke på jeg syntes det er en god ide for de tidlige klasser. jeg gik også i klasse med nogen der elskede at få karaktere, jeg hadede det, følte som om jeg skulle testes hele tiden, var ret stressende for mig, især også fordi jeg havde et dårligt selvværd dengang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 jeg gik også i klasse med nogen der elskede at få karaktere, jeg hadede det, følte som om jeg skulle testes hele tiden, var ret stressende for mig, især også fordi jeg havde et dårligt selvværd dengang. jeg var også en af de børn, som blev stresset over karakterne, netop fordi man gerne vil gøre det så godt som muligt. For mig har det faktisk ført til eksamensangst. Derfor tror jeg, at man skal passe på med at måle og veje for meget for tidligt, da det kan give bagslag i børnene slet ikke er klar til, at skulle vurderes med et tal ud fra deres evner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 .oO0( :boo Det er alt for rørende og redigere bryllupsbilleder... wow jeg ELSKER den mand...)0Oo. .oO0(Og så bliver jeg IGEN ked af vi ikke valgte en anden fotograf :()0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 .oO0( :boo Det er alt for rørende og redigere bryllupsbilleder... wow jeg ELSKER den mand...)0Oo. .oO0(Og så bliver jeg IGEN ked af vi ikke valgte en anden fotograf :()0Oo. :kram2 kender begge følelser alt for godt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 <_< Der skulle ikke grines Dorthe... Jo lidt skulle der ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :kram2 kender begge følelser alt for godt... Det er hårdt og være blød.... :rolleyes Jo lidt skulle der ;) :P Hævnen er sød.. ;) Thihi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 jeg var også en af de børn, som blev stresset over karakterne, netop fordi man gerne vil gøre det så godt som muligt. For mig har det faktisk ført til eksamensangst. Derfor tror jeg, at man skal passe på med at måle og veje for meget for tidligt, da det kan give bagslag i børnene slet ikke er klar til, at skulle vurderes med et tal ud fra deres evner jeg er fuldstændig enig, jeg blev så syg op til en eksamen, og kan intet til selv eksamen, især de mundtlige går i kludder og jeg har været til eksamens hjælp, men det hjalp bare ikke på mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 .oO0( :boo Det er alt for rørende og redigere bryllupsbilleder... wow jeg ELSKER den mand...)0Oo. .oO0(Og så bliver jeg IGEN ked af vi ikke valgte en anden fotograf :()0Oo. dejligt, at du elsker din mand, og sikke træls, at dine bange anelser allerede til vores møde i Kolding ikke var uden grund Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 .oO(hvor er jeg bare heldig, at jeg har så dejlig en mand) .oO(håber at få positivt svar fra danadopt, for det vi fik fra AC var ret nedslående) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 .oO(hvor er jeg bare heldig, at jeg har så dejlig en mand) .oO(håber at få positivt svar fra danadopt, for det vi fik fra AC var ret nedslående) Øv sikke noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Øv sikke noget ja det er lidt øv, men det er jo ikke ovre før den fede dame synger. Så håber på positivt svar fra Danadopt, som vi iøvrigt nok havde valgt, som organisation alligevel. Men vi er gået i gang med at tænke alternativer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Nej nej nej nej nej nej Jeg vil IKKE ha mere sne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 -Hvordan kan jeg glemme Emil's fys skulle komme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hvordan kunne jeg glemme at hænge en gave på ungernes pakkekalender ;) Måtte hoste op med et stykke slik fordi julemanden havde glemt at komme mens de var i børnehave ;) Måske julemanden skal til at ligge påmindelser på mobil for at huske det :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 .oO(jeg har haft besøg fra nissen igår, som kom med en skrabejulekalender. Min mand er da bare skøn, når han sådan leger julenisse for mig, fordi min mormor er død, og hun altid gjorde det førhen. Det er da at være betænksom, at han har overtaget rollen :loveshower ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 .oO(er faktisk en smule stolt af mig selv... Klarede 20 baner i svømmehallen inden batterierne løb tør.... Det havde jeg faktisk ikke regnet med :blush ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 hej søde godt at se dig herinde også :-) hejsa Også dejligt at se dig herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 At det er super sjovt med den chat-funktion var har på fb :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 At det er super sjovt med den chat-funktion var har på fb :) ja det er der fordele ved :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 .oO(nu må jeg se at komme i seng i ordentlig tid i aften, så jeg ikke er så træt, som i dag) .oO(er så stolt af mig selv, fattede en stor del af naturfagsundervisningen idag, også selvom det omhandlede kemidelen, og kan nu regne med MOL) .oO(hvorfor har familiestyrelsen nu sendt os endnu 2 adoptionsforberedende hæfter, jeg havde jo sagt til dem, at vi havde dem i forvejen, fordi vi startede med at være tilmeldt på et tidligere kursus, som vi ikke fik lov til at komme på, da vi ikke var godkendt i fase 1, da vi tilmeldte os) .oO(det var en lang smørre det sidste) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Hvad min søn mon fejler. Han er skidt det lille pus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 At jeg rent faktisk er bange for at skulle til lægen på mandag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 .oO( god bedring til tvilles søn og til Calla, er sikker på lægen,nok skal være sød ved dig) .oO(synes stadig efter 4 gang, jeg ser beverly hills, at Dylan passer bedre sammen med Brenda) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 .oO( god bedring til tvilles søn og til Calla, er sikker på lægen,nok skal være sød ved dig) .oO(synes stadig efter 4 gang, jeg ser beverly hills, at Dylan passer bedre sammen med Brenda) Tak, det er nu mere fordi jeg har indset jeg har et alvorligt problem, og jeg har idag, for første gang, sagt det højt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites