Guest

Hvad tænker du lige nu?

1,748 indlæg i dette emne

.o( har opdaget at jeg ikke er den eneste, som har fået ændret sin signatur, men hvem er vi ellers?)

Del dette indlæg

.oO( så er der kun 1½ time til jeg skal være i Billund, temmeligt surt, at jeg så sidder 10 minutter derfra... Hurra for at køre i goooood tid)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænk hvis du var lige aktive begge steder, så ville du have travlt :lol

:D

Del dette indlæg

Annonce ♥

.o( har opdaget at jeg ikke er den eneste, som har fået ændret sin signatur, men hvem er vi ellers?)

Ikke mig, men man ved jo aldrig med gammelsmøflen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

hov hov hov skal du være fræk :jul12:

Det kunne jeg aldrig finde på at være :numse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu må det godt blive lørdag meget hurtigt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne jeg aldrig finde på at være :numse

for ellers så får du :sm i :numse :haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker - at det er lidt svært at være sur på manden over, at han meldte sig ind i en film klub og IKKE fik sig meldt ud igen, for nu er der lige kommet 3 film i går med posten, som vi ikke havde bestilt. Den ene film var Eclipse :glad, så kan jo ikke sende filmene retur nu, når den var med :D. Men nu er regningen betalt og en mail er sendt afsted med opsigelse af medlemsskab.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker - at det er lidt svært at være sur på manden over, at han meldte sig ind i en film klub og IKKE fik sig meldt ud igen, for nu er der lige kommet 3 film i går med posten, som vi ikke havde bestilt. Den ene film var Eclipse :glad, så kan jo ikke sende filmene retur nu, når den var med :D. Men nu er regningen betalt og en mail er sendt afsted med opsigelse af medlemsskab.

kender det alt for godt, men når der kommer noget man godt kan bruge, så gør det pludselig ikke noget...

Det er præsis det samme herhjemme

Del dette indlæg

Annonce ♥

kender det alt for godt, men når der kommer noget man godt kan bruge, så gør det pludselig ikke noget...

Det er præsis det samme herhjemme

Godt at se, det ikke kun er herhjemme det er sådan. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker - håber at forsikringen vil dække de skader der er kommet på bilen, efter at jeg kørte det rålam ned i onsdags :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker - håber at forsikringen vil dække de skader der er kommet på bilen, efter at jeg kørte det rålam ned i onsdags :(

Puha det må ikke være sjovt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og overvejer om jeg skal skrive til jer om mit liv....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha det må ikke være sjovt

Det var det heller ikke, havde Tobias siddende i bilen da det skete. Heldigvis skete der ikke noget med os eller andre. Kun det lille rålam. Vores kofanger er flækket og det ene forhjul ryster lidt når man køre, så håber forsikringen dækker det. Vores selvriciko er heldigvis ikke høj, mener det er 1200 kr.

Min mand er jæger, men han kunne ikke rigtig komme og kigge på rålammet, da jeg jo havde bilen og han havde Annika hjemme. Så en af vores venner kom, han er også jæger. Han gjorde det så af med dyret, han var nemlig hurtigere end Falck var. Kom først da vores ven var færdig.

Tobias har heldig ikke sagt noget til det hele, så tror ikke rigtig han så noget, da det var mørkt, kl. var 16.30

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kender jeg jo lidt af din historie om din mor fra Bx, så synes da hvis du gerne vil fortælle, så skal du da gøre det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var det heller ikke, havde Tobias siddende i bilen da det skete. Heldigvis skete der ikke noget med os eller andre. Kun det lille rålam. Vores kofanger er flækket og det ene forhjul ryster lidt når man køre, så håber forsikringen dækker det. Vores selvriciko er heldigvis ikke høj, mener det er 1200 kr.

Min mand er jæger, men han kunne ikke rigtig komme og kigge på rålammet, da jeg jo havde bilen og han havde Annika hjemme. Så en af vores venner kom, han er også jæger. Han gjorde det så af med dyret, han var nemlig hurtigere end Falck var. Kom først da vores ven var færdig.

Tobias har heldig ikke sagt noget til det hele, så tror ikke rigtig han så noget, da det var mørkt, kl. var 16.30

Godt du havde en til at hjælpe med dyret.. og rigtig godt Tobias ikke så noget..

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram lyder til du har noget at tænke over :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kender jeg jo lidt af din historie om din mor fra Bx, så synes da hvis du gerne vil fortælle, så skal du da gøre det :)

Det går mig meget på i den tid her i julen, men der er også en masse at fortælle :) Så tror jeg gør det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvorfor jeg skal have sådan en besværlig stedmoder

Mikkel har en fryktelig hoste og skal til lægen. Må ikke selv kører bil efter opration.

Vi har lægen 5 fra hvor min stedmor arbejder,først sagde hun nej men så havde min far lige fat i hende

så nu tager hun med Mikkel til lægen

Del dette indlæg

Annonce ♥

No no no... det må ikke "hurtigt" blive lørdag med ale de ting jeg skal nå... ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

No no no... det må ikke "hurtigt" blive lørdag med ale de ting jeg skal nå... ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

overvejer om jeg skal smutte ud og købe toy story 3 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skulle man kører på "lossen" om lidt med alle vores tomme papkasser...

Hvad mangler vi til i morgen, hvor vi skal lave julekager...

Hvor lang tid kan klementiner mon holde sig på køl ??

Skulle man runde kvickly på søndag og få handlet lidt julevarer..

Ja der er nok, at tænke på :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor har jeg ikke en sød svigerfamilie..??

Hvorfor er min svigerinde sådan en K****** og gnider salt i såret...

Øv gider ikke være mig i dag...

Har fået madforgiftning af noget dårligt fisk jeg spiste igår...

Del dette indlæg

Annonce ♥

.oO0(Den tørretumbler må gerne se og blive færdig..... der er mange ture endnu..)0Oo.

.oO0(Syntes der er støv alle steder, efter h savede hul i bordpladen forleden.. :angry )0Oo.

.oO0(Godt Robo klarer soveværelset imens jeg stresser over de 30 andre ting jeg skal nå..)0Oo.

.oO0(L*rte-spasser-bil... håber ikke den gør samme nr. når vi nu skal ud og handle stort i Føtex i aften.. <_< )0Oo.

.oO0(Mon jeg har husket alt på min indkøbsliste?? Der skal handles meget til så mange mennesker... ^_^ )0Oo.

.oO0(Hvorfor er det nu liiige der er gået 10 minutter gen ved at sidde her et øjeblik??? :whistling )0Oo.

.oO0(STINNAMUSEN - så er det igang igen...!!!! :sm )0Oo.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER