Besvaret November 23, 2010 .oO ville gerne bestille en ny hals... .oO gider ikke de dumme smerter mere... .oO og hvorfor skal jeg være så træt konstant... øv øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Hvorfor kan nogle folk bare ikke svare tilbage når de får en indbydelse :angry Sådan er det bare Dorthe- det kan du ligeså godt vænne dig til :) Ej det er rigtig irriterende, jeg har også tit måtte ringe og spørge folk om de kom eller ej, bliver lidt sur når det er en nødvenighed ... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Sådan er det bare Dorthe- det kan du ligeså godt vænne dig til :) Ej det er rigtig irriterende, jeg har også tit måtte ringe og spørge folk om de kom eller ej, bliver lidt sur når det er en nødvenighed ... :( Har forsøgt at vænne mig til det i mange år, men det kan jeg bare ikke, jeg synes det er SÅ uforskammet og uhøflig ikke at give besked :angry Selv til vores bryllup måtte jeg ringe til nogle folk for at høre om de kom :angry, nej hvor var jeg sur. Det fandt de også ud af :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Har forsøgt at vænne mig til det i mange år, men det kan jeg bare ikke, jeg synes det er SÅ uforskammet og uhøflig ikke at give besked :angry Selv til vores bryllup måtte jeg ringe til nogle folk for at høre om de kom :angry, nej hvor var jeg sur. Det fandt de også ud af :D Det er derfor min familie synes jeg er sær.. for sådan folk ville jeg aldrig invitere.. efterhånden ved man jo ligesom om hvem de personer er og de bliver ikke længere inviteret når manden og jeg invitere... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Det er derfor min familie synes jeg er sær.. for sådan folk ville jeg aldrig invitere.. efterhånden ved man jo ligesom om hvem de personer er og de bliver ikke længere inviteret når manden og jeg invitere... :D Det har jeg bare ikke røv nok i bukserne til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 .oO(skal vi ikke snart have spisepause) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 .oO(en ekstra time på øjet i går behøver altså ikke være lig med en time mindre i dag drenge!! ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 .oO(endelig hjemme) .oO(endelig færdig med at skrabe sne) .oO(endelig ved at få varmen, efter at havde fået ordentlig gang i brændeovnen) .oO(skal jeg mon køre til Zumba i Laurbjerg i aften, det kommer jo an på, om det bliver ved med at sne) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 - Vil ha sne NU!!!!!!! ha ha det tænkte jeg også lige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Hvorfor jeg altid er så p**** uheldig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 .oO(Kommer ikke til zumba i aften pga sneen, manden min mener ikke, at jeg skal ud og køre i det vejr, når jeg er så bange for det) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Jeg vil også have sne NU, vi har indtil videre kun fået regn :( Bliver det mon koldt i nat :) Er lasagnen ved at være god, nu har den fået 30 minutter i ovnen :) Jeg håber min mand og datter har det godt til gymnastik lige nu :) Er det ikke i aften der er D.U.M :) Dety er vist nogle af de ting jeg lige tænker på nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Jeg vil også have sne NU, vi har indtil videre kun fået regn :( Bliver det mon koldt i nat :) Er lasagnen ved at være god, nu har den fået 30 minutter i ovnen :) Jeg håber min mand og datter har det godt til gymnastik lige nu :) Er det ikke i aften der er D.U.M :) Dety er vist nogle af de ting jeg lige tænker på nu.. ej hvor sjovt, vi skal også have lasange :-) hvad er d.u.m? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 ej hvor sjovt, vi skal også have lasange :-) hvad er d.u.m? Lasagne er en fantastisk spise :) DUM er De unge mødre i forkortelse.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Jeg vil også have sne NU, vi har indtil videre kun fået regn :( Bliver det mon koldt i nat :) Er lasagnen ved at være god, nu har den fået 30 minutter i ovnen :) Jeg håber min mand og datter har det godt til gymnastik lige nu :) Er det ikke i aften der er D.U.M :) Dety er vist nogle af de ting jeg lige tænker på nu.. Jooo det er i aften der kommer DUM :) Tænker -Er så stolt af Emil! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 .oO(morer mig forkastelige over forkortelsen DUM, jeg plejer at kalde dem for de onde mødre) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 .oO(morer mig forkastelige over forkortelsen DUM, jeg plejer at kalde dem for de onde mødre) Den passer nu meget godt til de meste- altså DUM ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 .oO0(Er IGEN mopset på manden <_< )0Oo. .oO0(Gider ski da ikke smøre hans mad hver dag - halvdelen af denne uge er de ude af huset - så han kan vel klare det selv idag!!! :blink )0Oo. .oO0(OG så spiste han alle frikadeller.. det eneste jeg kunne lide.. = 0 frokost til mig :angry )0Oo. .oO0(Er gal på vores "kære" ven der var på besøg i lørdags og drak manden fuld.. han har købt for 118 kr sange på itunes på min computer :o )0Oo. .oO0(Irriteret over min fridag i morgen er taget fra mig...)0Oo. .oO0(Er vidst et brokkehoved i dag...)0Oo. .oO0(Burde bare gå direkte i seng?!)0Oo. .oO0(Nååå nej, der er sæson afslutning på 2 x CSI i aften kl 20)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 .oO(synes det er lidt synd for Stinnapigen, at verden sådan har været i mod hende idag, men imorgen er atter en dag, og mon ikke den er lidt bedre) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 julesne, julesne - iiihhh tænk det sner nu, bare det bliver liggende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 .oO(synes det er lidt synd for Stinnapigen, at verden sådan har været i mod hende idag, men imorgen er atter en dag, og mon ikke den er lidt bedre) .oO0(Lad os da håbe den kære Vanni har ret...)0Oo. .oO0(Her fortsætter min L*rte dag... <_< Er der ikke grænser for hvor træls ens dag kan være??)0Oo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 Den passer nu meget godt til de meste- altså DUM ;) Helt enig :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2010 .oO(jeg skal slet tænke på at gå i seng i aften, da jeg har hjemmestudie dag imorgen, skønt) Del dette indlæg Link to post Share on other sites