Oprettet September 9, 2011 Hmm hvor meget og hvor længe skal man bløde efter en HSU! Jeg fik den foretaget i går morges og blæste rødt hele dagen hver gang jeg var på Toiletet. Og i går aftes blev det så til brunt udflåd. Og så har der intet været indtil nu, hvor jeg bløder meget igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2011 Jeg fik mens er par dage efter min HSU så vidt jeg husker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2011 Jamen jeg har lige haft mens gør 12 dage siden og normalt skal undersøgelsen også lave senest 19 dage efter mens start. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2011 Jeg har en MEGET uregelmæssig mens, så jeg fik den bare lavet. (kan ik huske hvornår i cyklus. Det står i min tråd) men jeg fik mens efter i hvert fald Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2011 Jeg blødte kun samme dag, som jeg fik lavet undersøgelsen. Men jeg har også et meget sart underliv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites