Oprettet November 18, 2010 Ser i det???? hvad er der sket med ham Andreas siden han er så underlig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Ser i det???? hvad er der sket med ham Andreas siden han er så underlig? Jeg ser det.... Han har jo taget amfetamin i et stykke tid, og Katrine har så smidt dem ud. Så det er en reaktion på, at han ikke har fået sine stoffer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg ser det også, men synes det var helt sørgeligt denne gang :( Mon ikke Astrid hjælper sin far i næste afsnit, med at tage livet ad ham.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 min mand synes, at dagens afsnit var total sjovt, han grinte meget over polterabend scenerne :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg ser det også, men synes det var helt sørgeligt denne gang :( Mon ikke Astrid hjælper sin far i næste afsnit, med at tage livet ad ham.. Jo det tror jeg, hvis hun ikke allerede har gjort det :rolleyes Og jeg gættede rigtigt, jeg skrev i den anden tråd da de nye flyttede ind, at der måske var narko i havenisserne :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jo det tror jeg, hvis hun ikke allerede har gjort det :rolleyes Og jeg gættede rigtigt, jeg skrev i den anden tråd da de nye flyttede ind, at der måske var narko i havenisserne :numse du er enormt god til at gætte rigtigt, så tror du har ret i, at Astrid nok allerede har hjulpet faren lidt på vej, og at hun ender med at gøre en ende på hans lidelser fuldt ud i næste afsnit, for hun har jo gjort det før :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Sidder og ser det nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 min mand synes, at dagens afsnit var total sjovt, han grinte meget over polterabend scenerne :-) Min mand syntes også, at det med splatterpistolen var sjovt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg følger ikke med. Har set lidt af et afsnit og det var ellers kanon sjovt. Det var med en eller anden hot fyr klædt ud som steward eller noget i den stil. Det viste sig så, at han både var ung, boede hjemme og havde et noget specielt forhold til nøgenhed. Var færdig af grin! :haha Det er det eneste jeg har set af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 John var også færdig af grin over splatterpistolen :) Jeg elsker bare at se det, det er god dansk humor ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites