Oprettet September 7, 2011 Uuuuuuhhhh.... GRAVID! Yeeepiii :loveshower Jeg melder mig ind! Jeg er ved at skide i bukserne af bekymring efter en MA i 14 uge + 3 års venten på at blive gravid. Men... Nu gør jeg det altså! Lillen og jeg melder klar til fødsel d. 14. maj :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Velkommen herind :balloons glæder mig til at følge dig :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Velkommen til Og stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2011 Velkommen til, og selvfølgelig skal det nok gå godt denne gang. ;o). Glæder mig til at følge dig herinde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Stort tillykke fra en terminsdatosøster... Jubii for den 14. Maj! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Stort tillykke fra en terminsdatosøster... Jubii for den 14. Maj! Kunne se du også tidligere har mistet sent...Jeg mistede 14+ i foråret. Håber på en bedre historie for os denne gang :loveshower :loveshower Glæder mig til til at følges med dig!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2011 Kunne se du også tidligere har mistet sent...Jeg mistede 14+ i foråret. Håber på en bedre historie for os denne gang :loveshower :loveshower Glæder mig til til at følges med dig!! 1!! I lige måde. Jeg har en god fornemmelse denne gang. 14 er mit lykketal (optræder hele to gange i mit eget personnummer) så det tager jeg som et godt tegn... !! Men hvor er man bare ekstra obs på alting når man ved det kan gå galt.... Har været ved lægen idag for at få målt HCG som opfølgning på sidste mandags måling. Får svar her i løbet af de næste par dage, så må man vel bare håbe alt er som det skal være :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites